Båtvenn Startet 10.August.2006 Link til dette innlegget Startet 10.August.2006 Har kjøpt ein båt med navn Leto, 18 fot, ca 2,35 m brei frå midt på 70 tallet. Det står skrive "Sitaga" på babord del av hekken. Heilplanande skrog. Originalt sto her ein VP AQ 130 i båten med 270 drev. Har nokon høyrt om dette merket? Evnt kvar er han produsert? Norsk, utenlandsk? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.August.2006 Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Står noe om den her. Sitér dette innlegget Link to post
Båtvenn Svart 10.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2006 Takk for gode opplysningar!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Vikingcito Svart 31.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2021 Norsk båt. Jeg hadde en på 90 tallet som ble stjålet fra meg. Meget fin båt. Min hadde en Volvo 130hk og kjøleskap Sitér dette innlegget Link to post
leiohel Svart 22.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2022 Jeg hadde en Leto 18 på midten av 1980 tallet. Kjøpte den i Ålesund. Hadde 115 hk mariner påhengsmotor. motor. Var flere av samme merket i området. Mener å ha hørt at de ble støpt i Langevågen. Min var opprinnelig rød. Fikk lakkert den hvit. Skroget var veldig spesielt. Den var rimelig flatbunnet med et senter skrog, to langsgående kanaler og så lavere skrog ytterst med 2 step i. Butt i fronten. Tung å få i plan men fløt hodt når en fikk den opp i fart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.