Jump to content

Litt av et varp

bliss X

Recommended Posts

Båten lå ytterst på kongen for noen uker ( husker ikke dato, men det var etter ferien ) siden.

Kjente den igjen, og kikka / spana litt på den, da jeg vet den er / var for salg.

Ble ikke spes imponert, den baugskaden var stygg. Ellers kan jeg ikke si at mitt intrykk og bildene av båten stemmer i det hele tatt. Ser knallfin ut på bildene, det er sikkert. Kanskje var det mitt inntrykk som sviktet helt. Jeg veit at selgeren, har hatt fler båter for salg. Virker som om det er en utvidet hobby å kjøpe eldre / brukte charterbåter i bla. a Hellas, tromme sammen et mannskap og seile 1-2 båter til Norge. Bla.a en Gibsea 362 veit jeg har kommet via ham.

Brukte charterbåter er vel som båter flest, de kommer i alle utførelser.. pene, slitte, strøkne, vrak og skapelige for "selvmekkere". Hvilken kategori denne er i ? Tja...

Men en ting er sikkert, står en bil / båt / motor / hva-det-skal-være for salg i ukesvis til en pris som virker som et "kanonkjøp", er den sjelden det.

Den rette prisen er den markedet er villig til å betale, hverken mer eller mindre.

Suzuki - som gjerne kunne tenke seg en ex-charter 41 foter til en OK pris...

No boat needed..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...