Jump to content

Panasonic radar


JanB

Recommended Posts

Gjer eit nytt forsøk og løftar denne igjen.

 

Nokon som i det minste har idear om kven som kan vita noko om kven som veit...

 

Ringte Panasonic Norge. Dei kunne ikkje bidra med noko særleg anna enn å fortelja at det var eit anna firma som i si tid hadde importert Panasonic radar. Men dei hugsa ikkje namnet... Trudde det var noko på "Ship... eit eller anna".

 

Nokon som har idear? :confused:

Link to post
Share on other sites

Ringte Panasonic Norge. Dei kunne ikkje bidra med noko særleg anna enn å fortelja at det var eit anna firma som i si tid hadde importert Panasonic radar. Men dei hugsa ikkje namnet... Trudde det var noko på "Ship... eit eller anna".

Hei janb,

 

det du sier der skulle vel egentlig være tilstrekkelig?

 

Jeg ville ihvertfall satse på at radaren kan være OK så lenge den virker; men at den egentlig ikke har noen særlig økonomisk verdi - nettopp fordi det vil være bortimot umulig å få gjort noe hvis (les: når) den svikter.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Takk for svar Poseidon og Marwin.

 

Problemet er ikkje aktuelt lenger (for min del). Båten som hadde Panasonic radar er no solgt til ein annan som ville betala meir enn meg... Radaren virka ikkje heilt som den skulle, og spørsmålet er om den nokon gong kjem til å gjera det igjen. :wink:

 

Eg er framleis på båtjakt og satar på å finna noko med radar og anna utstyr av meir kurrante merke.

:sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...