JanB Startet 13.August.2006 Link til dette innlegget Startet 13.August.2006 Vurderer å kjøpa ein båt som har ein Panasonic radar. Denne er det litt problem med. Eg har høyrt om mange slags gode Panasonic-produkt, men ikkje radar. Er det nokon som har kjennskap til desse, og kven som forhandlar og reparerer slikt? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
JanB Svart 15.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 Gjer eit nytt forsøk og løftar denne igjen. Nokon som i det minste har idear om kven som kan vita noko om kven som veit... Ringte Panasonic Norge. Dei kunne ikkje bidra med noko særleg anna enn å fortelja at det var eit anna firma som i si tid hadde importert Panasonic radar. Men dei hugsa ikkje namnet... Trudde det var noko på "Ship... eit eller anna". Nokon som har idear? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Marwin Svart 22.August.2006 Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Ser at du ikke fikk noe svar... Hvorfor Panasonic egentlig? Var nettopp i Canada og der fikk jeg anbefalt JRC... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Poseidon Svart 22.August.2006 Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Ringte Panasonic Norge. Dei kunne ikkje bidra med noko særleg anna enn å fortelja at det var eit anna firma som i si tid hadde importert Panasonic radar. Men dei hugsa ikkje namnet... Trudde det var noko på "Ship... eit eller anna". Hei janb, det du sier der skulle vel egentlig være tilstrekkelig? Jeg ville ihvertfall satse på at radaren kan være OK så lenge den virker; men at den egentlig ikke har noen særlig økonomisk verdi - nettopp fordi det vil være bortimot umulig å få gjort noe hvis (les: når) den svikter. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
JanB Svart 22.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Takk for svar Poseidon og Marwin. Problemet er ikkje aktuelt lenger (for min del). Båten som hadde Panasonic radar er no solgt til ein annan som ville betala meir enn meg... Radaren virka ikkje heilt som den skulle, og spørsmålet er om den nokon gong kjem til å gjera det igjen. Eg er framleis på båtjakt og satar på å finna noko med radar og anna utstyr av meir kurrante merke. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Ketil M Svart 22.August.2006 Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Da var det vel ikke meingen at dette skulle bli din båt.. Slik tenker i allefall jeg når jeg ser den ene go' biten etter den andre svinne hen. Radarens fabrikat hadde uansett ikke hindret meg. (B3) Ketil. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Akk ja. Det neste blir vel ein båt med Hammond radar... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Frøken Fryd Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Jeg vil tippe at Panasonic ikke lager noen radar, åpne dekselet å se etter andre logoer/navn... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Jeg vil tippe at Panasonic ikke lager noen radar, åpne dekselet å se etter andre logoer/navn... Enig... . Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Jeg kan ikke erindre å ha sett noen tester av Panasonic småbåtradar. Jeg vil i utgangspunktet anbefale å anskaffe småbåtradar fra en av de produsentene som har levert slike radarer en periode og hvor testresultat viser gode brukererfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.