nordan family 27 Startet 14.August.2006 Link til dette innlegget Startet 14.August.2006 Er det noen som vet hvor stor lysåpning man trenger på en båtplass for en princess 35 ? Går den inn i en vanlig 4 meter minus 30 (?) cm? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.August.2006 Link til dette innlegget Svart 14.August.2006 (redigert) Ja, det bør den, siden den er ca. 3,70 bred (båten, altså). Den er nok en god del smalere i vannlinjen enn ved fenderlisten, sikkert tyve centimeter og vel så det. Men det kan jo bli en anelse trangt, kanskje? Send en IM til rem -- så får du fasitsvaret. Redigert 14.August.2006 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
REM Svart 14.August.2006 Link til dette innlegget Svart 14.August.2006 Mnnjaa? Lysåpning på 3,7m vil vel gå med et skrik hvis du ikke har allt for store fendere. Selv har jeg en bås med lysåpning 4,0m, og her har jeg god plass. Jeg setter pris på litt god plass for en slik båt da jeg bakker inn i båsen og går inn/ut via døra til badeplatformen. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
goggen Svart 15.August.2006 Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 Ny båt på gang? Trodde nesten du ville ha handlet før Uansett kan Princess anbefales, det er vi skjønt enige om i familien vår Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
nordan family 27 Svart 15.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 (redigert) Ny båt på gang?Det vil vise seg... P 35 ser aktuell ut - gir en del mer plass, men uten å bli for stor eller bred. Litt dumt at det er så få 2 kabiners utgaver - men det er det jo mulig å gjøre noe med. Er litt redd for bredden ved overgang til større båt ettersom jeg er på leiemarkedet når det gjelder båtplass, og plasser over 4 m er det jo ikke så mange av. Redigert 15.August.2006 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 10.August.2009 Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 Hvordan gikk det med denne ? Ble det plass ? Vi har bare 4 meter vi også, og det er ikke lett å få den til å vokse med 0,5 meter... Håper vi får prøvd en gang, rem :-) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 For meg endte det med en Fairline og 4.5 meter båtplass. Min båt er 406 cm bred og plassen har vel lysåpning 420. Og jeg har veldig god plass - tjukk fender på den ene siden, og en middels til liten kulefender på den andre siden - for å hindre mye vandring og overheng til båsen ved siden av. Men P-35 og båtplass fikk jeg aldri undersøkt i detalj. Sitér dette innlegget Link to post
Ktveiten Svart 10.August.2009 Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 Gratulerer med flott båt!:) Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.