Jump to content

Princess 35 - hvor bred båtplass?

nordan family 27

Recommended Posts

Ja, det bør den, siden den er ca. 3,70 bred (båten, altså). Den er nok en god del smalere i vannlinjen enn ved fenderlisten, sikkert tyve centimeter og vel så det. Men det kan jo bli en anelse trangt, kanskje?

Send en IM til rem -- så får du fasitsvaret.

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Mnnjaa? Lysåpning på 3,7m vil vel gå med et skrik hvis du ikke har allt for store fendere. Selv har jeg en bås med lysåpning 4,0m, og her har jeg god plass. Jeg setter pris på litt god plass for en slik båt da jeg bakker inn i båsen og går inn/ut via døra til badeplatformen.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Ny båt på gang?

Det vil vise seg...

P 35 ser aktuell ut - gir en del mer plass, men uten å bli for stor eller bred. Litt dumt at det er så få 2 kabiners utgaver - men det er det jo mulig å gjøre noe med. Er litt redd for bredden ved overgang til større båt ettersom jeg er på leiemarkedet når det gjelder båtplass, og plasser over 4 m er det jo ikke så mange av.

Redigert av nordan family 27 (see edit history)
  • 2 år senere...

For meg endte det med en Fairline og 4.5 meter båtplass. Min båt er 406 cm bred og plassen har vel lysåpning 420. Og jeg har veldig god plass - tjukk fender på den ene siden, og en middels til liten kulefender på den andre siden - for å hindre mye vandring og overheng til båsen ved siden av.

Men P-35 og båtplass fikk jeg aldri undersøkt i detalj.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...