pede0199 Startet 14.August.2006 Link til dette innlegget Startet 14.August.2006 Kjøpte en Lærling for noen dager siden og trenger litt starthjelp... - Forrige eier har brukt båten 2 (TO!) ganger i løpet av de 6 årene han har eid båten og kunne ikke fortelle meg hvordan den skal rigges. Jeg har seilt den litt, men tror ikke jeg har fått storseilskjøtet riktig. Det virker som det mangler noen deler... Kan noen som har seilt lærling fortelle meg hvordan dette skal gjøres, eller enda bedre: sene meg et bilde av en ferdig rigget båt? Takker! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.August.2006 Link til dette innlegget Svart 14.August.2006 Har hatt lærling, men begynner å bli noen båter siden! Solgte min til Risør seilforening som bruker denne båttypen som opplæringsbåt (istedenfor Optimist). Hvis du tar kontakt med Risør seilforening så er det sikkert noen som kan hjelpe deg. Lykke til! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Herman Svart 15.August.2006 Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 sene meg et bilde av en ferdig rigget båt?Hvis du sender et bilde av hvordan du har gjort det, skal vi nok klare å fortelle deg hva som (om noe) er galt. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Jonts Svart 22.April.2007 Link til dette innlegget Svart 22.April.2007 Jeg er på jakt etter en Lærling selv. Tips? Jeg kan ikke forklare hvordan du setter opp seilet, men husker at det var litt trangt å få tredd det på bommen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.