lano2 Startet 19.August.2006 Link til dette innlegget Startet 19.August.2006 (redigert) Hvem har den peneste båten her på forumet ? Bilder: http://www.reginayachts.com/reg35pictures.html Redigert 19.August.2006 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 DA må vi vel se noen bilder... Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 (redigert) Det har jeg! Redigert 19.August.2006 av Nøtterøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Det må da vel være meg? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
lano2 Svart 19.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Noen som forstår nå hvorfor jeg kjører rundt med fenderposer ? Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 (redigert) Peneste? ...da spørs det vel om bastardbåter (motorbåt/seilbåt) kommer så langt opp? Men jeg er sikker på det er noen som har klassiske Mahogny skjærgårdskryssere som er penere enn min tupperware og Redigert 19.August.2006 av Nefertiti (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Noen som forstår nå hvorfor jeg kjører rundt med fenderposer ?Det er nok fordi du har så møkkete fendere.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
lano2 Svart 19.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Det er nok fordi du har så møkkete fendere.... Ja, gratulerer forresten med ny båt. Er det jernkjøl på den ? Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Her er det f.eks billder av hva jeg vil kalle vakre båter... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 (redigert) Er ikke dette omtrent som å spørre foreldre om hvem som har den peneste ungen? Det virker litt meningsløst, spør du meg. På den annen side: jeg vil gjerne se bildene av medlemmenes båter, og ikke bare de "peneste". Min båt finner dere her. Redigert 19.August.2006 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Det virker litt meningsløst, spør du meg.Det er meningsløst slik som jeg ser det... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
lano2 Svart 19.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Det er meningsløst slik som jeg ser det... Den alltid positive sydvesten klarer ikke å holde seg.....må bare skrive likevel .... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Hvem har den peneste båten her på forumet ? Bilder: http://www.reginayachts.com/reg35pictures.html Bildene er flotte og båten er pen, har du noen bilder av din egn båt? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 (redigert) Den alltid positive sydvesten klarer ikke å holde seg.....må bare skrive likevel .... Det er flott det, jeg har da rygg til å tåle slike kommentarer fra deg vet du og tonen er jo god da.... Og jepp det er selvsagt jernkjøl på Bavaria'n.. er jo en miljøvennlig person jeg som ikke forurenser sjøen unødvendig med tungmetaller.. Om jeg trenger mannskap på turen fra Oslo til Stathelle med Bavaria'n så vil du bli den første som blir kontaktet... så kan du få være med på tur i noe av det værste som er bygget.... Redigert 19.August.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
lano2 Svart 19.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Hva? salongbord uten bar? Sitér dette innlegget Link to post
Chrian Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Og uten en pen logo fra verft... Sitér dette innlegget MVH Chrian Link to post
NilsPils Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 (redigert) Og uten blondine i sofaen! Redigert 19.August.2006 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Chrian Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Slik skal ett bord se ut med en pen og populær logo: Sitér dette innlegget MVH Chrian Link to post
Styrbert Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Når det er snakk om pene båter. Kom over denne. Meglern tar min gamle i innbytte. Skal ut å pante noen flasker jeg har stående i garasjen. Trenger noen småpenger til å legge imellom Den kan jo likne litt på en Regina - bare med litt mer "kvinnelige former" Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Er det denne som ligger/lå i Lillesand som restaurant og med noen kabiner hvor man kunne sove rusen ut hvis man følte behov for å ? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Styrbert Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Er litt usikker. Ser ikke ut av bildene som om den har vært brukt som resturant. Liggerpå: FINN-kode: 6779773 Men nydelig er hun! Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Det oser kvalitet og effektivitet av dette bordet med denne flotte logoen.... Kan noen si meg hvem det er så står bak dette kvalitetsproduktet... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mouche Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Fant henne også hos Christiania Fjordcharter http://www.sommercruise.no/sider/start_side.htm Tror bildene på Finn er for noen "charter" siden! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
At-le Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Synes ANNA ROGDE er vakker http://www.annarogde.no/default.asp At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.