Jump to content

Avstemning: Hvem har den peneste båten her på forumet ?

lano2

Recommended Posts

Det må da vel være meg? :confused:

Posted Image

:lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Noen som forstår nå hvorfor jeg kjører rundt med fenderposer ?

Det er nok fordi du har så møkkete fendere....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Er ikke dette omtrent som å spørre foreldre om hvem som har den peneste ungen? Det virker litt meningsløst, spør du meg.

På den annen side:

jeg vil gjerne se bildene av medlemmenes båter, og ikke bare de "peneste". Min båt finner dere her.

Redigert av NilsPils (see edit history)

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Det virker litt meningsløst, spør du meg.

Det er meningsløst slik som jeg ser det...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført

Den alltid positive sydvesten :lol: klarer ikke å holde seg.....må bare skrive likevel .... :lol:

Det er flott det, jeg har da rygg til å tåle slike kommentarer fra deg vet du og tonen er jo god da....

Og jepp det er selvsagt jernkjøl på Bavaria'n.. er jo en miljøvennlig person jeg som ikke forurenser sjøen unødvendig med tungmetaller.. :lol:

Om jeg trenger mannskap på turen fra Oslo til Stathelle med Bavaria'n så vil du bli den første som blir kontaktet... så kan du få være med på tur i noe av det værste som er bygget.... :wink:

Redigert av sydvesten (see edit history)

Når det er snakk om pene båter. Kom over denne. Meglern tar min gamle i innbytte. Skal ut å pante noen flasker jeg har stående i garasjen. Trenger noen småpenger til å legge imellom :lol:

Den kan jo likne litt på en Regina - bare med litt mer "kvinnelige former" :yesnod:

Posted Image

Posted Image

Det oser kvalitet og effektivitet av dette bordet med denne flotte logoen.... Kan noen si meg hvem det er så står bak dette kvalitetsproduktet...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...