slettet Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Det oser kvalitet og effektivitet av dette bordet med denne flotte logoen.... Kan noen si meg hvem det er så står bak dette kvalitetsproduktet... tja,.... ut fra bildenavnet https://baatplassen.no/bildearkiv/3/3098/Bord_Bavaria.JPG er det vel din nye båt da....? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Men nydelig er hun! Absolutt. Hun har til og med flyvebrigde!!! Dermed kan til og med Gamle Worse konvertere. Og du hellige jul for et maskinrom ... Aldeles nydelig. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
avsluttet Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 sjekk denne! hvem er den lykkelige eier av den tro? Sitér dette innlegget Link to post
Styrbert Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Absolutt. Hun har til og med flyvebrigde!!! Dermed kan til og med Gamle Worse konvertere. Og du hellige jul for et maskinrom ... Aldeles nydelig. Ja her er det mye snadder! Og hvilket barskap da Tror nok forrige eier har snabelsko og turban. Kanskje derfor baren ennå er full. Minner meg mye om det jeg så i Tyrkia/middelhavet for noen år siden. Var ombord i en sånn. Alt det nydelige håndtverket og de flotte tresortene imponerte meg. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 sjekk denne! Nydelig, den også. Om jeg husker rett, så er den også fra Tyrkia. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
LALUNA II Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Nydelig, den også. Om jeg husker rett, så er den også fra Tyrkia. mener og tror det er Perlen på forumet her sin båt Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chrian Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 tja,.... ut fra bildenavnet https://baatplassen.no/bildearkiv/3/3098/Bord_Bavaria.JPG er det vel din nye båt da....? Ikke helt, det er fra den nye Vision 44. Sitér dette innlegget MVH Chrian Link to post
Mini Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Noen som forstår nå hvorfor jeg kjører rundt med fenderposer ? Jeg har alltid trodd at man kjører bil og seiler båt????? Jeg tar vel ikke feil nå???? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Har du sett bilen hans - med fenderne i poser? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 mener og tror det er Perlen på forumet her sin båt Selvsagt er det Perlen. Det finnes bare en!! En umiskjennelig skjønnhet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Hvem har den peneste båten her på forumet ? Tror ikke jeg skal melde meg på i denne konkurransen. Båten er både gammel og stygg (det sier i alle fall ungene), men veldig praktisk til sitt bruk. Og det er den viktigste egenskapen for min del. Så får heller andre ta seg av skjønnheten . Kommer vel sikkert heller aldri til å få en "pen" båt er jeg redd for, da jeg har mer sans for røffe bruksbåter som Viknes, Nelson, Hardy etc. enn de store hvite med takterasse og svulstige linjer. Men smaken er jo forskjellig, og jeg har ingen problem med å forstå at mange er opptatt av et pent utseende. Ellers så gir jeg mer enn gjerne min stemme til Perlen, en riktig lekkerbisken av en båt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Skipper Worse Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Båten er både gammel og stygg (det sier i alle fall ungene) Du må få skikk på de ungene dine. Makan til uoppdragenhet!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
index Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Du må få skikk på de ungene dine. Makan til uoppdragenhet!! Jeg prøver så godt jeg kan! Du skulle hørt hva de sa om den forrige båten... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sebaldus Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Hvem har den peneste båten her på forumet ? Bilder: http://www.reginayachts.com/reg35pictures.html Kjekk båt du har ja! Håper den snart dukker opp på båtplassen din på Lillebanken så jeg får tatt en titt. Har ikke sett noe der til den i sommer.... Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 (redigert) Peneste båten på forumet? Vel, iallefall ikke min. Den ser ut som noe katta dro med hjem. Men båten til rhea: (sakset fra hjemmesiden hans) Velseilende, rask, båt med klassiske linjer. Slette, rene, dekksflater. Brøkdelsrigg og blykjøl. Vakuminjisert skrog og sannsynligvis den høyeste kvalitet i bygging og montasje man får idag. (Et sorry til Orust-klanen). Hver eneste båt har vært på prøvetur før kunden får den. Fyttikatta så lyst jeg har på en sånn. Redigert 20.August.2006 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 (redigert) Peneste båten på forumet? Vel, iallefall ikke min. Men båten til rhea: (sakset fra hjemmesiden hans) Der er jeg enig med deg Mulligan.En kompis har makan Comfortina 35. Her er et videoklipp hvor vi surfer i 12-14 knop med den. Red: Ville også nevne at toppfartrekorden - i surf i 3-4m bølger - er 21,2 knop. Det var en lang surf også. Fullstendig hårreisende selvfølgelig - noe som alle som har vært med på liknende sikkert kan attestere. At masta fortsatt peker oppover (sånn noenlunde) når man kommer ut av en sånn surf er bare flaks Ellers har jeg noen bilder fra forskjellige regattaer med Comfortinaen her, her og her. Fantastisk båt. Full turinnredning med gedigen kvalitet, og samtidig er det mulig å seile fra 'tomme' regattamaskiner. Redigert 20.August.2006 av surprise (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Mulligan Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Herlig video surprise. Men en sånn 20+ surf får en vel prise seg for at en kommer levende fra. Den C35'en må være den perfekte seilbåt. En bunnsolid, vakker turinnredet regattamaskin med omtrent livstidsgaranti. Uten en eneste kvadratmillimeter innlaminert kryssfiner. Problemet er prisen. Man får 3 stk. Bavaria 30 for prisen av en C35. Men de som vil ha en kvalitetsseilbåt betaler det. Ordreboka i Arvika er alltid full. Faurby lager forresten også svært pene båter. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Beauty is in the eye of the beholder. Hva er dette egentlig? Skjønnhetskonkurranse her på forumet. Nei vet du hva! Matilda er vel kanskje ikke noen skjønnhet satt opp i mot disse million-yachter, men for meg er hun vakrest av alle... og ikke minst gjeldfri. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
slettet Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 (redigert) enig med dalton. skikkelige booter lages nok ikke lenger: Redigert 20.August.2006 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 (redigert) Beauty is in the eye of the beholder. Hva er dette egentlig? Skjønnhetskonkurranse her på forumet. Nei vet du hva! Matilda er vel kanskje ikke noen skjønnhet satt opp i mot disse million-yachter, men for meg er hun vakrest av alle... og ikke minst gjeldfri. Enig med deg det samme gjelder for min Gjeld-frid II Kanskje ikke vakrest og den mest ferdige båten men flott det er hun og hadde hun nå enda ligget i 20 knop som beregnet og ikke bare 12-13 så hadde hun hvert enda flottere Redigert 21.August.2006 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.