Nefertiti Startet 19.August.2006 Link til dette innlegget Startet 19.August.2006 Seilte Stavangerseilasen i dag. Stilte i turklassen, siden det visste seg vanskelig å få mannskap. Det var i grunnen veldig, veldig gøy :) At jeg tror vi kanskje fikk 2.plassen i klassen hjelper jo også på. Traff siste båt på vei mot mål, mens vi var på vei hjem. Virket som de nesten hadde det enda kjekkere... Anbefaler alle "turseilere" å være med i turklassen i regattaer rundt om. Og passe på å legge igjen hjemme noe av seriøsisten hjemme (lett er det ikke...). Det er et flott skue å se alle seilene på fjorden! Det er ikke farlig, og alle har vel litt lyst til å vite hva "båten er god for"? Nå skal jeg på seilerfest! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Her ble det arrangert kretsmesterskap. Utsatt 2,5 timer pga ingen vind men regattaen ble senere avbrutt av samme grunn. Prøver på nytt i morgen. Ikke lett å få mannskap i regnvær så jeg seilte alene. Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 20.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 ...bittelitt skuffet over at arrangørene rotet det til med klassene, slik at jeg og minst 1 båt til fikk resultat i regattaklassen istedenfor turklassen jaja... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.