wilma Startet 20.August.2006 Link til dette innlegget Startet 20.August.2006 Vi har akkurat kjøpt hytte i Risør området, i nærheten av Søndeled. Er det noen som er kjent i området? Lurer egentlig på alt, fra praktisk bruk av båt, til ting som må gjøres og sees i området. Takknemlig for alt av tips og råd. Sitér dette innlegget Link to post
Risor23 Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 jeg bor i risør... Nå er ikke jeg lommekjent inne ved søndeled, men er en del grunner der, så pass på ;) Ellers er det hyggelig å gjøre rundt selve Barmen. Er ca 19km rundt. Ellers må du nesten innom Finnøya (ligger i Kranfjorden), Pjolter Bay, Perleporten, Breibukt m.m Er du interessert i å fiske er det nå sesong for å bondefiske etter makrell i Sandvika (dette er i utgangen av nordfjorden) Når det gjelder praktiske ting, så kan vel nevne at på Krana (i kranfjorden) så er det en båtforhandler (selger deler osv.). Du har også en båtbutikk på Holmen inne i sentrum (der du ser den stor krana på land), men dette vet du vel alt om. har du noe direkte spm kan du bare sende meg en e-post på arvjakob @ online.no Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 20.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Takk for det! Det blir vel ikke så mye farting rundt før neste år, overtar hytta en gang i høst. Men det følger med en liten båt, får se om jeg får tittet meg litt rundt om været tillater det. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Jeg har også ei hytte i Risør. Ligger ved Limkjær. Jeg har hatt med båt dit siste åra, og det øker lysten stort på å være der. Mye fin skjærgård der. Og skikkelig turistby i hele juli. Bra med liv og folk. Litt langt å dra dit da vi bor 10 mil nord for Oslo, så det blir ofte bare en fire, fem uker i året der nede. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 4.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2007 Vi har akkurat kjøpt hytte i Risør området, i nærheten av Søndeled. Er det noen som er kjent i området? Lurer egentlig på alt, fra praktisk bruk av båt, til ting som må gjøres og sees i området. Takknemlig for alt av tips og råd. Har du fått kåken? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.