Båtvenn Startet 20.August.2006 Link til dette innlegget Startet 20.August.2006 Slit med å finne rette SAE nummer på svinghjul. Har ein Iveco diesel, svinghjulet har utvendig diam 286 mm, 6 stk festehol og 3 styretappar. Desse har ein boltsirkeldiameter på ca 269 mm. Treng opplysningane i forbindelse med skifte av dempeplate. Har nokon peiling på dette???? Kvar finn ein evnt opplysningar om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Powerline Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Hei! dersom eg har forstått dette rett så har SAE nummeret kun med svinghjulshuset og ikkje noko med svinghjulet og gjere. Dersom du skal skifte demperplate står der oftest eit nummer på den gamle platen som du kan bruke som referanse ved bestilling av ny. Dersom du ikkje finn noko nummer, ta kontakt med levrandør av motoren og oppgi motortype, styrekant og hulldeling svinghjul, og gear type. Lykke til! mvh "Powerline" Sitér dette innlegget Link to post
Båtvenn Svart 20.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Etter det eg har forstått er ulike svinghjul oppgitt etter ulike SAE nummer, men det ser ut til å vera vanskeleg å finne desse dimensjonane på nett. Har hatt kontakt med ulike leverandørar av plater med ingen har til no funne den eksakte plata eg treng. Har originalnummeret Volvo Penta 855389, men denne plata er for svak, treng ei av samme dimensjon, men som tåler større dreiemoment. Sitér dette innlegget Link to post
bondesvein Svart 1.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2019 https://www.depco.com/resources/sae-housing-and-flywheel-sizes/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.