Jump to content

Delco startmotor i 7.3 V8 mercruiser

arild

Recommended Posts

Takk. Tar en ringe runde i morgen.

du kan prøve å sette 12volt rett inn på den andre tykke skruen på starteren (viklingene) for og sjekke om det er bare startinslaget som er defekt.en kompiss var ute for det samme i ferien,der koblett vi utenfor startinslaget, så ikke ferien var ødelagdt. fikk starteren reparert på start og dynamo verksted i bergen for en bildig peng.

Starteren til denne motoren kan du bruke som følger (jeg byttet på vår forrige motor, Mercruiser 7,3l):

Wilson 1113276N 12V W04 Mekonomen varenummer 91-01-4313. Ring nærmeste Mekonomen forhandler :-)

Starteren sitter i 3 bolter, lett å skru ut.

Joda310

Redigert av Joda310 (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Starteren til denne motoren kan du bruke som følger (jeg byttet på vår forrige motor, Mercruiser 7,3l):

Wilson 1113276N 12V W04 Mekonomen varenummer 91-01-4313. Ring nærmeste Mekonomen forhandler :-)

Starteren sitter i 3 bolter, lett å skru ut.

Joda310

Mekonomen var utsolgt for denne starteren :headbang: Kommer på lager om ca 14dgr.....vet ikke om jeg greier å vente så lenge, prisen kom på 4500.- der.

For prøve å ringe flere i morgen.

har du sjekket hvor problemet ligger ? er du sikker på at hele starteren er gåen ?

hva med børster og innslagsreele ?

har selv samme 7.3 l riktignok starpowr men samme suppa. Der er det ikke delco remy starter,husker imidlertid ikke navnet. den skulle dei ha 17 lapper for ny. Eg klarte meg med innslagsreele.

mvh starpowr

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...