Annabella Startet 21.August.2006 Link til dette innlegget Startet 21.August.2006 Hei Var på min første seiltur i går, og fy fader det var moro. Nå hopper vi forhåpentligvis over vinter og går til vår med en gang Ellers lurer jeg på en ting. Har sett mange seilbåter har teakdørk(rist??), i cockpit altså og fine blå puter. Hvor kan vi få kjøpt noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 Sejlbåt eller blå puter ?? En riktig sejlbåt kjöper du på Orust........Blå puter kan du kjöpe på Clas Ohlsson eller Biltema Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Annabella Svart 21.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 Har kjøpt seilbåt , men savner sånne blå langsgående puter Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 (redigert) mener du sådana längsgående som dekker hele benken....dom måste spesialsys ! vad har du kjöpt för båt ? Redigert 21.August.2006 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
bliss X Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 Jeg har slike puter, og de er spesialsydd til båten. Det du tenker på til dørken heter trallverk, og må nok også lages spesielt til din båt for å passe. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 En riktig sejlbåt kjöper du på Orust........Blå puter kan du kjöpe på Clas Ohlsson eller Biltema Endelig noen som ser sammenhengen mellom kvaliteten her på Biltema produkter og Orust produsenter... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunga Din Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 Endelig noen som ser sammenhengen mellom kvaliteten her på Biltema produkter og Orust produsenter... les igjen Sydvesten...skrev riktig sejlbåt...... du missade det..........men gratulerer enda til nyförvärvet......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Verrie Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 En riktig sejlbåt kjöper du på Orust........ Riktig seilbåt? Tja, kommer akkurat fra havna. Ligger en splitter ny HR 56 foter der nå. Må vel være bortimot det mest "riktige" man kan få kjøpt ?????? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.