Frode_ Startet 21.August.2006 Link til dette innlegget Startet 21.August.2006 Hei Er umulig å få noe overnatting ifm. ONS. Tenkte på å ta båten ned og overnatte en natt der. Noen som vet om det er mulig å få en fornuftig plass å ligge? Er bare en 22 foter. Frode Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 Det er masse ledige plasser i den nye båthavna, ihvertfall var det det da jeg gikk fra jobb i 19.00 tiden. Link dit har du Her Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
starpowr Svart 21.August.2006 Link til dette innlegget Svart 21.August.2006 skal du overnatte i den nye havna i stavanger,må du dra visakortet hver gang du skal på do..... priser for kaiplass inkl strøm 160 pr døgn + eventuelle toalettbesøk. såfremt du ikke har i båten da... mvh starpowr Sitér dette innlegget Link to post
Solgangsbris Svart 22.August.2006 Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Legg deg på Langøy eller Lindøy. Det er like utenfor byen (10-15 min. inn alt etter hastighet på båten) og gratis. - ...og mye bedre nattesøvn enn å bo i den nye gjestehavna. Sitér dette innlegget Link to post
Frode_ Svart 22.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Takk for Infoen. Mulig jeg tar turen fra bergen i morgen. Er det noen dusjfasiliteter i den nye båthavna? Mvh Frode Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 22.August.2006 Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 (redigert) Ja det er dusj og wc, se link Redigert: Dersom det var lindøy eller langøy du refererte til er det på lindøy kun utedo og antar det samme på langøy. Jeg hadde forsøkt å få meg en plass i sentrum, ligger du på langøy eller lindøy for natten er du uansett avhengig av kaiplass i Stavanger når du skal på ONS. Redigert 22.August.2006 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Fantino Svart 22.August.2006 Link til dette innlegget Svart 22.August.2006 Ta evt. en telefon til Jan Magne Tangerås (daglig leder Stavanger Motorbåtforening 51505550 8-16) så får du sikkert en plass i Hillevågsvatnet. 5 min å gå til sentrum, ikke en bølge og god nattesøvn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.