Jump to content

Frakt av 30-foter fra Bergen til Tønsberg

Gran Reserva

Recommended Posts

Jeg vurderer å kjøpe en brukt båt i Bergensområde, men vil ikke legge ut på langtur rundt kysten med en gammel båt jeg ikke kjenner. Mener jeg leste et sted her på forumet at det kunne lønne seg å frakte på båt i stedet for lastebil.

Noen som vet hvor jeg skal begynne å leite for å finne noen som eventuelt kan forestå en slik frakt og hva sånt kan koste?

Husk det er aldri for seint å gi opp.... så du kan trygt vente litt

Jeg takker for god respons, men jeg var vist for treg, så båten er solgt :headbang: . Men hvem vet .. det dukker sikkert opp flere . de har mange fine båter på vestlandet. Sånne som er lukka og med antydning til flybridge, disel og fast aksling og litt bedre plass enn i en 20 foter :smiley:

Husk det er aldri for seint å gi opp.... så du kan trygt vente litt

• 2 uker senere...

Hei, dersom du ved en senere anledning finner en annen båt på vestlandet, så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med Olav Askjer i Våle, Vestfold. Han kjører nesten ukentlig over til vestlandet med båter. Usikker på maks størrelse, men vet han har kjørt flere laguna 1180 oppover dit.

Det burde jo være mulig å få din båt som retur last og da rimeligere.....

Lykke til

Fernanda

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...