Teerex Startet 21.August.2006 Del på Facebook Startet 21.August.2006 (redigert) Etter problemer med lekkasje på turtall over 3200 fikk jeg sveisa igjen frostpluggene på wastegaten isteden for å bytte dem. Er det smart ? (Ja fortsatt 4,2 liter D-tronic) Med det samme jeg er her... Denne kjølevannslangen til eksosen ligger og gnager mot servostyringen. Ikke bra... dum patent. Noen løsning ? Redigert 21.August.2006 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post Share on other sites More sharing options...
Teerex Svart 24.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2006 Hvor ble det av de motorkyndige her inne da ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.