Jump to content

Merc. 4,2 diesel: Sveiset igjen frostplugger på wastegate


Teerex

Recommended Posts

Etter problemer med lekkasje på turtall over 3200 fikk jeg sveisa igjen frostpluggene på wastegaten isteden for å bytte dem. Er det smart ?

(Ja fortsatt 4,2 liter D-tronic)

 

Posted Image

Posted Image

 

Med det samme jeg er her... :smiley: Denne kjølevannslangen til eksosen ligger og gnager mot servostyringen. Ikke bra... dum patent. Noen løsning ?

 

Posted Image

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Hvor ble det av de motorkyndige her inne da ? :confused:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...