kvast Startet 23.August.2006 Link til dette innlegget Startet 23.August.2006 Jeg vurderer å skaffe med 2 stk slike stoler til min båt San Remo Noen som har noen erfaringer med disse? hvor kan jeg skaffe dem billigst? Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Larspo Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Vet du hvem som lager disse stolene? Ligner veldig på produktene til Godberg Larsen Consulting. De har levert en bråte med stoler før til Maritim. Er det tilfellet, så kjøpte jeg 2 x PortoFree stoler (ligner veldig på den du har, men med ekstra "nakkestøtte" om det så kan kalles. God stol som var bra å sitte i, suveren kvalitet, kjekt med puten som kunne vippes opp og i det hele tatt meget fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 23.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 (redigert) de har en hjemme side som er www.seasit.no Redigert 23.August.2006 av kvast (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
roaldbj Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Kjenner til stoltypen. Den er god å sitte i. Du bør vurdere trekke-type: skai eller stoff. Stoffet er meget slitesterkt. En annen svært viktig sak er selve stolstøtten. Dersom det blir endel bevegelse på stolen er det viktig at du kjøper solid stolstøtte. Sitér dette innlegget Link to post
kvast Svart 23.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 noen som vet av noen lure plasser de kan selge disse billigere enn på www.seasit.no Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
Ingar Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret, var opprinnelig "Noen som har erfaring med denne stolen?" For mer informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.