Superkul Startet 23.August.2006 Link til dette innlegget Startet 23.August.2006 (redigert) Noen som vet om noen som gjør dette her ute for en grei penge????? jeg leste i et annet innlegg her at folk betaler laaaaaaaaaaaaaaangt mindre rundt om...... Kopperud Transport som jeg har brukt til nå tar 2500 for opp eller ned + kjøring på 3 km dette er på en 24 foter,syntes det er litt drøyt når jeg leser at andre betaler noen skarve hundrelapper! Kansje dette er måten å få presset prisene til levlige forhold landet rundt?? Redigert 23.August.2006 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
KEO Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Betalte 3100 kr (gi på forsikringen) for å sette ut båten i sommer etter en forsikringsskade. Ved felles løft betaler jeg 600- 700 kr. Brukte Slettevold i sommer, de kom akkurat når det passet best for meg på kort varsel, var veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 23.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 hmmmmmm......... jeg leste jo mange i et annet innlegg som betalte mye mindre en det vi tydligvis har gjort!!!!! det må jo være noen her i nerheten som kan heise /laste en båt for mindre en 2500 kr når prisene ligger på alt fra 600 - 12-1300 kroner ellers? noen må vel kansje kjenne noen/vite om noen?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Larspo Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Jeg kjenner til en fyr i Halden området som løfter. Han farter mye rundt i østfold, så kan godt hende han løfter i fredrikstad også. Min pris er 1000,- ink. hjemkjøring på rundt 5-6 km. Jeg skal snart ta opp båten min selv, kan da evt. høre med han om han er interessert. Send et IM om dette er interessant. (Vet han har utrolig mye å gjøre, så derfor vil jeg spørre han selv først). Har forøvrig stor bil og kraftig kran. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 1300.- Moss Fredrikstad:) Send meg im så får du nummeret:) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 24.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2006 takk for gode tips - har sendt dere IM og håper på svar så jeg får opp den ene båten nå-står på lånt plass Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 27.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Tusen takk for fine tips, nå skal jeg ringe og få hørt om jeg får spart noen kr Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.