Jump to content

Kranbil og transport Fredrikstad/ ran på høylys dag

Superkul

Recommended Posts

Noen som vet om noen som gjør dette her ute for en grei penge????? jeg leste i et annet innlegg her at folk betaler laaaaaaaaaaaaaaangt mindre rundt om......

Kopperud Transport som jeg har brukt til nå tar 2500 for opp eller ned + kjøring på 3 km dette er på en 24 foter,syntes det er litt drøyt når jeg leser at andre betaler noen skarve hundrelapper!

Kansje dette er måten å få presset prisene til levlige forhold landet rundt?? :flag::cheers:

Redigert av jab (see edit history)

Jeg kjenner til en fyr i Halden området som løfter. Han farter mye rundt i østfold, så kan godt hende han løfter i fredrikstad også. Min pris er 1000,- ink. hjemkjøring på rundt 5-6 km.

Jeg skal snart ta opp båten min selv, kan da evt. høre med han om han er interessert. Send et IM om dette er interessant. (Vet han har utrolig mye å gjøre, så derfor vil jeg spørre han selv først). Har forøvrig stor bil og kraftig kran.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...