Jump to content

Båtmesse i Bergen i høst?

bjoris

Recommended Posts

• 4 uker senere...

Ja, det nærmer seg. Noen som vet om link der info om utstillere og ikke minst produkt fremgår. Har et par båter jeg gjerne ville sett, men med litt dårlig tid kunne jeg godt tenkt meg å visst litt mer om hva som stilles ut før jeg søker om dispensasjon i heimen...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Må si jeg syns det er rimelig dårlig å ikke klare å ha mer oppdaterte/informative sider som hovedsider på messa. Vet denne ikke er så stor som den til våren, men her var det iallefall ikke mulig å finne ut noe mer en hvem som deltar, ikke hva de stiller ut...

Vel, mulig jeg klarer en kombinasjon med Ikea så svipper vel innom...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Skulle me gjort eit nytt forsøk på lokalt BP-treff (pub-kveld)? :drink:

Me må jo snart starta planlegginga av neste julebord...

Hadde vært kjekt å treffe båtfolk "live" både kjendte og ukjendte.

Blitt en god gjeng å pilset og slappet av, sku ha vært i helgen som var. Den var jo bare nydelig.

Jeg stiller ihvertfall opp om det passer. :cheers:

Har vore på messa i dag. Det var å kasta inngangspengene rett ut vindauget.

Med mindre ein er ute etter å kjøpa ny båt, - skygg unna! Hadde håp om å finna og sjekka prisar på ein del utstyr til den nyinnkjøpte båten. Det var det ikkje mykje av.

Betalte 50 kr for billetten. Det einaste nyttige eg kom ut med var en VHF-kanalplan for Sør-Norge. Det blei ein dyr kanalplan...

På meg virka heile messa som venstrehandsarbeid frå dei som står bak den store båtmessa i Bergen (Dra til sjøs). Det tyder både nettsidene og annonsering/PR på også.

Redigert av janb (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...