Falcon 26 Startet 23.August.2006 Link til dette innlegget Startet 23.August.2006 Hei. Kjenner for lite til denne båttypen. Ser på en 1995 eller 1998 modell. Viksund 270 Fly. Sjøegenskaper ? Takker for evt. tilbakemeldinger. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Vet ikke noe om denne men mener Praktisk Småbåtliv hadde en test av denne i et av sine første nummer. Er det av innteresse kan jeg prøve å lete nedi kjelleren om jeg finner det Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
h2o Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Jonkare, du trenger ikke lete etter det bladet, det har du sendt til meg i fjor . Jeg kan sende en skannet kopi av testen til Falcon 26 om du sender meg epostadresse på intern melding. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Jonkare, du trenger ikke lete etter det bladet, det har du sendt til meg i fjor . Jeg kan sende en skannet kopi av testen til Falcon 26 om du sender meg epostadresse på intern melding. Dårlig hukommelse, takk der reddet du meg kanskje for mye leiting og styr hvis det hadde hvert interrese for det Nesten så du skulle hatt tilbakebetalt portoen Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Falcon 26 Svart 23.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 (redigert) Takk for responsen IM er sendt. MVH Falcon Redigert 23.August.2006 av Falcon 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Haa- Svart 18.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2011 Hei. Er det noen av dere som fortsatt har denne testen!!?? Jeg prøver og få tak i den uten hell... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.