Astor Startet 23.August.2006 Link til dette innlegget Startet 23.August.2006 Fruen ønsker å fornye/skifte ut teppene i Astor mot et sliksikkert SKLISIKKERT belegg. Hun har festet seg i et belegg som ligner teakdekk. Dvs at det kommer en kar og tar mål av dørken, tegner til lukene og vips så har man et "teakdekk" som er formet til lukene på dørken. Noen som har erafring med dette? Vi så dette på en ny trawelbåt i Grebbestad forelden, og det så smakfullt ut. Husker ikke navnet men det har "tech" i seg. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jorg-1 Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Fint ja....jeg hadde det jo på gammelbåten min....og skal ha det på nybåten neste år.... Kan legges selv....får man merker,kan man slipe med så grovt som 60 papir. Vedlikeholdsfritt. Bare spyl og bruk. 10 års garanti var det visst også. http://www.tek-dek.no/ Med vennlig hilsen Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Jorg-1 Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 .... et sliksikkert belegg. Men om det er "sliksikkert" vites ikke.....Sorry,kunne ikke dy meg. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Astor Svart 23.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Men om det er "sliksikkert" vites ikke.....Sorry,kunne ikke dy meg. ....og silke kaller man venner Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
MrAnders Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 1200 pr. kvadratmeter, kommer i strimler, ikke i hele flak som jeg trodde. I hvert fall da jeg spurte. Det overrasket meg litt. Men det er er fint, du kan nesten spise middagen rett av det... Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 23.August.2006 Link til dette innlegget Svart 23.August.2006 Noen som har noen gode forhandlertips i på Flexiteek/ Tek-dek Sendt noen forespørsler på mail, ikke fått svar enda... Ikke fra Sandøy båtdekk heller, enda det snart er et år siden. Skal bare ha til en motorromsluke, men hadde vært hyggelig med svar like vel Børre Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 24.August.2006 Link til dette innlegget Svart 24.August.2006 Hvis du går inn påhjemesiden til tek-dek.co.uk så finner du under distibutører i Norge: TEK-DEK Nordic Gamie SnarØyvn 49F 1367 SnarØya Norway Contact: Richard Eusden Tel: 00 47 67580908 Fax: 00 47 67589989 Mobile: 00 47 99649161 E-mail: post@tek-dek.no www.tek-dek.no Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Astor Svart 24.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2006 Var i kontakt med dem i dag pr. telefon. De snakker kun engelsk, men fruen var i nærheten og hjalp til med en oversettelse. Skal innom dem i morgen. Fruen vil da være tilstede slik at han skjønner hva jeg er ute etter. 1200 pr kvadratmeter er ikke så ille vel? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.