karloj Startet 25.August.2006 Del på Facebook Startet 25.August.2006 Hei. Jeg er helt ny på dette forumet. Har hatt nyere båt i mange år. Har nå kjøpt en 21 fot tresnekke som jeg vil renovere. Den har en 4,5 hk Sleipner motor, 55 modell. Jeg har søkt på internet etter manualer og tegninger, men ikke truffet noe. Ble anbefalt å melde meg inn her pga av stor dokumentasjonsbase. Jeg har ikke greidd å finne det jeg ser etter og spør derfor om hjelp til å finne denne. Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 25.August.2006 Del på Facebook Svart 25.August.2006 Ring Sleipner Motor AS i Fredrikstad (69300060). Spør evt. etter Finn Basteviken. Tror han kanskje kan sitte med noe. Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 25.August.2006 Del på Facebook Svart 25.August.2006 Ta kontakt med Gokstad kystlag. Der får du hva du trenger. gon Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 25.August.2006 Del på Facebook Svart 25.August.2006 Ta kontakt med Gokstad kystlag. Der får du hva du trenger. gon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.