skage Startet 25.August.2006 Link til dette innlegget Startet 25.August.2006 Har en Bavaria 39 og har montert Lacer Jac på bommen men. Jeg får ikke dette til og funke veldig bra. Det trengs nok 4 fang liner x2 rundt bommen har i dag tre. Men jeg får ikke dette skikkelig til de blir for slakke og ligger ikke riktig . Jeg har nok av festemuligheter på bommen for og få optimal plassering men det er da hvordan dette skal konstrueres vedrørende trinser for og få til 4 liner. Har i dag sammlet begge sider til en line for oppstramming/slakking. Klarer noen og gi meg en skisse /bilde på hvordan dette jeg skal lage dette systemet slik at det blir stramt og bra. Det annbefales 4 liner for optimal "fanging" av seilet. Takker for hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 25.August.2006 Link til dette innlegget Svart 25.August.2006 Jeg hadde det slik som vist her. Funka bra dersom jeg husket å teite kontrollina før jeg lot gå fallet. Nå har jeg Lazybag. Og det er framifrå. Jeg tar og pakker vekk storseilet like raskt som en med rullestor. Sitér dette innlegget Link to post
eXpence Svart 25.August.2006 Link til dette innlegget Svart 25.August.2006 (redigert) Se på web sidene til Benns her. Velg "Tips/Anvisninger" i menyen øverst. Deretter velger du ""Montera Lazy Jack II". Lykke til /U Redigert 25.August.2006 av Ulmo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 25.August.2006 Link til dette innlegget Svart 25.August.2006 Kommentar av moderator: Tittelen rettet for at fremtidige søk etter 'Lazy Jack' i tittelen skal kunne finne også dette emne og at emneoversiktens automatikk skal kunne behandle tråden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.