thomasnaper Startet 27.August.2006 Del på Facebook Startet 27.August.2006 Skulle starte min MD2B, den gikk helt fint noen sekunder, men så spyttet den ut olje gjennom luftfilteret og stoppet. Hadde akkuart tømt båten for vann etter et skikkelig regnskyll som feide over Grenland i morgentimene. Jeg har ikke hatt noe problem med motoren tidligere og lurer derfor på om noen vet hva det kan være eller hvor feilsøkingen bør begynne. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
thomasnaper Svart 29.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2006 Ser at ingen har svart så da stiller jeg spørsmålet litt anderledes. Dersom det kommer masse vann inn i oljen, kan dette da presses opp forbi stempelringer og ved oppstart, gi olje ut i luftfilter? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 29.August.2006 Del på Facebook Svart 29.August.2006 ja, men da ville du sett det på fargen på olja. Har du sjekket membranen i lavtrykkspumpa ? Er denne defekt, kan diesel renne inn i motoren den veien. Da får du MYE og TYNN motorolje som resultat... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.