henboe Startet 27.August.2006 Link til dette innlegget Startet 27.August.2006 Jeg har 3 stk vinduspussere i båten, som er kun koblet av/på, og de går aldri likt, og parkerer i alle retninger når jeg skrur de av. Men jeg ser at det er et kontaktpunkt som ikke er i bruk, og jeg går ut ifra at de er selvparkerende høyre eller venstre. Men jeg er litt grønn på hvordan jeg skal koble de.. noen som har et koblings-skjema, eller kan forklare meg hvordan de skal kobles? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Selvparkerende viskere er avhenig av å ha pluss permanent inn et sted. Det er fordi de skal fortsette å gå etter at bryteren er skrudd av. Prøv med pluss (med en sikring på) på det ledige punktet? joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Javi Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Hei "henboe"! Jeg har liggende en pdf med koblingsskjema for Roca motor på pc'en. Send meg en IM med mailadresse dersom du er interessert i denne. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Du kan laste det opp til Dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 27.August.2006 Link til dette innlegget Svart 27.August.2006 Da er den lastet opp i dokumentarkivet. Jeg har mange andre manualer mm liggende elektronisk, men hva jeg forstår kan jeg ikke laste opp dette dersom dubeditten det omhandler fortsatter i produksjon/salg? :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.