Sibbern Startet 27.August.2006 Del på Facebook Startet 27.August.2006 Sitter å leser på baatplassen og kan ikke finne noe (nesten) om Maxum båter. Det er masse Sea Ray ogBayliner, men ikke MAXUM. Har blitt bitt av båtbassillen, som mange andre og ønsker litt større og nyere båt. Bytte skjer helt sikkert ikke i høst, kanskje ikke til våren heller, men det skjer. I dag har vi en Windy 24 fra 1977. Kjempe båt, har tilbrakt ferieturer i den og alt er bare topp. Men så var det det med nytt og større. Har da tittet litt på Maxum 3000 SCR ca 1999 mod. Flott båt, men savner omtale. Sitér dette innlegget Ha en fortryllende dag på sjøen. Link to post
Joerg Becker Svart 27.August.2006 Del på Facebook Svart 27.August.2006 (redigert) Dette er Maxxum boats (dobbel-x). Søk på nett med dobbelt-x så finner du mye. Vel, jeg kan ikke fortell deg mye om masse detaljs, fordi jeg er ikke helt oppdatert per i dag. Men en kollega og jeg hadde tilsammen en dobbelt salgstand i både Düsseldorf og Hannover. Han har solgt Maxxum og jeg motorer. Men mht. stabilitet, detaljløsninger og finnish (også både bak og under dashbordet) har jeg ikke set lignene på samme klasses til nå igjen. Maxxum er ikke billig, men båtene er tøøøøft og man få noe for pengene sine. Kikker litt rundt på større messearangementer, da finner du sikkert noe. Jørg Redigert 27.August.2006 av Joerg Becker (see edit history) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.