Jump to content

Forslag til navnelogo

Frøken Fryd

Recommended Posts

Heisann dere, jeg kunne tenke meg å lage en navnelogo å ha bak på hekken.

Det skal naturligvis stå båtens navn der også tenker jeg å pynte på med bergenske motiver istedet for å skrive Bergen med bokstaver, bilde av Bryggen, Fløibanen eller lignende.

Jeg trenger også flere bilder av hun frøkenen på fanget her :cool:

Logoen blir rundt 100cm bred og 50cm høy

Noen forslag?

• 6 måneder senere...

Vet ihvertfall om en her i Arendal som er helt rå på motivlakkering. Glenn Andersen Design.

Sikkert noen andre som kan motivlakkere også, men han her har jo rykte på seg for å være meget dyktig. Hadde sikkert blitt helt rått på skuta di Frøken Fryd.

Hvis du sjekker ut www.gauslaa.com og klikker på den øverste linken som heter "bilder" på venstresiden så kan du se litt av det Glenn Andersen har lakket. Litt på siden med en gravemaskin kanskje...men det var det jeg fant...

Tror jeg ville satset på dekorfilm og dette kan helt sikkert ABC Reklame hjelpe deg med, tror de skanner bilder over på film. Om ikke så vet de i hvert fall hvem som kan gjøre det. Lakke rett på skroget ville ikke jeg gjort. Lakk på skrog = verditap.

Du kan jo snakke med en som driver tattoo sjappe om motiv, de er som regel rå på tegning av frekke ryper... :wink:

Jeg stemmer nei på det spørsmålet. :yesnod:

Skulle prøvd meg på sånt stunt på Miranda III, hade fruen EKSPLODERT :lol:

Kona har her i huset valgt "Betty Boop" som navn på skuta. Hun er også på jakt etter et klistremerke med bilde av denne barmfagre tegneseriefiguren fra forrige århundre som skal festes på båten.......Har funnet et par merker på nett men jeg tør ikke si det til henne..... :blush:

Kona har her i huset valgt "Betty Boop" som navn på skuta. Hun er også på jakt etter et klistremerke med bilde av denne barmfagre tegneseriefiguren fra forrige århundre som skal festes på båten.......Har funnet et par merker på nett men jeg tør ikke si det til henne..... :blush:

:lol::lol::lol::lol::lol:

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...