Jump to content

Forslag til navnelogo

Frøken Fryd

Recommended Posts

Heisann dere, jeg kunne tenke meg å lage en navnelogo å ha bak på hekken.

Det skal naturligvis stå båtens navn der også tenker jeg å pynte på med bergenske motiver istedet for å skrive Bergen med bokstaver, bilde av Bryggen, Fløibanen eller lignende.

Jeg trenger også flere bilder av hun frøkenen på fanget her :cool:

Logoen blir rundt 100cm bred og 50cm høy

Noen forslag?

Hva skal båten hete, da? "Frøken Fryd"?

I følge Telenor heter den det ja :yesnod:

100X50 blir litt voldsomt høyt ... det er jo ganske vanlig å ha hjemstedet i betydelig mindre bosktaver enn skibets navn.

Jeg tenker på å ikke skrive Bergen med bokstaver men istedet la logoen avsløre Ulrikken, Bryggen eller tilsvarende...

Hehe, riktig det.

Når det gjelder tegninger så er det bare å søke på www.google.com

Bergensere er sikkert ikke de lateste til å legge ut bilder av sin flotte by og dens severdigheter.

Sekretærdama til Generalen finnes sikker også derute - men prøv på det engelske navnet hennes.

• 6 måneder senere...
Og så en flott blondine da gitt. :lol:

Det eneste jeg kanskje mener burde korrigeres. Damen har på en BH er det strengt tatt nødvendig ? :lol:

Jeg stemmer nei på det spørsmålet. :yesnod:

Skulle prøvd meg på sånt stunt på Miranda III, hade fruen EKSPLODERT :lol:

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Kan jo eventuellt kjøpe inn noen klistremereker av en revekåpe som jeg kan sette på når hun fryser eller får besøk av Ottar...

Her ser dere forresten hekken på doningen så blir det kansje enklere å se for seg hvordan en plasserer navn og frøken...

4.jpg

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)

Skal det motivlakkeres det her prosjektet ditt eller?

En fin hekk blir det sikkert uansett hvilken løsning du velger. Kan jo umulilg bli feil med den dama der...ihvertfall hvis du spør generalen... :rolleyes: Når det er sagt...kanskje "hekken" burde komme med på motivet...siden motivet skal være bakover...

Vet ihvertfall om en her i Arendal som er helt rå på motivlakkering. Glenn Andersen Design.

Sikkert noen andre som kan motivlakkere også, men han her har jo rykte på seg for å være meget dyktig. Hadde sikkert blitt helt rått på skuta di Frøken Fryd.

Hvis du sjekker ut www.gauslaa.com og klikker på den øverste linken som heter "bilder" på venstresiden så kan du se litt av det Glenn Andersen har lakket. Litt på siden med en gravemaskin kanskje...men det var det jeg fant...

Hvis du sjekker ut www.gauslaa.com og klikker på den øverste linken som heter "bilder" på venstresiden så kan du se litt av det Glenn Andersen har lakket. Litt på siden med en gravemaskin kanskje...men det var det jeg fant...

Hvordan utføres en slik jobb da?

Tror jeg ville satset på dekorfilm og dette kan helt sikkert ABC Reklame hjelpe deg med, tror de skanner bilder over på film. Om ikke så vet de i hvert fall hvem som kan gjøre det. Lakke rett på skroget ville ikke jeg gjort. Lakk på skrog = verditap.

Du kan jo snakke med en som driver tattoo sjappe om motiv, de er som regel rå på tegning av frekke ryper... :wink:

Jeg stemmer nei på det spørsmålet. :yesnod:

Skulle prøvd meg på sånt stunt på Miranda III, hade fruen EKSPLODERT :lol:

Kona har her i huset valgt "Betty Boop" som navn på skuta. Hun er også på jakt etter et klistremerke med bilde av denne barmfagre tegneseriefiguren fra forrige århundre som skal festes på båten.......Har funnet et par merker på nett men jeg tør ikke si det til henne..... :blush:

Kona har her i huset valgt "Betty Boop" som navn på skuta. Hun er også på jakt etter et klistremerke med bilde av denne barmfagre tegneseriefiguren fra forrige århundre som skal festes på båten.......Har funnet et par merker på nett men jeg tør ikke si det til henne..... :blush:

:lol::lol::lol::lol::lol:

Opinion is like an ass, everybody have one</FONT>

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...