Jump to content

Erfaringer med Bavaria 38 AC


Stigt:-)

Recommended Posts

Er faktisk helt enig med deg der Mulligan.... dette er nok generelt....

 

Men som en liten sak på siden, ingen regel uten unntak.... min kone har en onkel som seiler en Swan i midten av 30 tallet når det gjelder lengde og 80 tallet når vi snakker om alder på skuta.... Det har han gjort i en "mannsalder"

 

Tror du pinadø ikke gubben snakker om å bytte til Bavaria 37...... og det nesten i full offentlighet...

 

Jeg holdt jo på å ramle av stolen jeg satt på når kunngjøringen kom.....

 

Han ville ha en mye mere moderne båt sa han... og ikke en trangbodd gammel mørk båt...

 

Ja inte vet jag.... :flag_sw:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med ny båt.. Regner med at du finner mye glede i en slik romslig og fin båt.. :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...