Wicma Startet 29.August.2006 Link til dette innlegget Startet 29.August.2006 Så denne kreasjonen i gjestehavnen i kristiansand i går . Den se ut til å være laget av glassfiber belakt finer. Litt rustfrie og noen kopper plater på siden for å skape litt runde former. Stort panoramafrontrute og skikkelig presenings tak, så man skaper et skikklig CBC dekk i en håndvenning. De svarte stripene så ut til å være tetningsmasse. Den var motorisert med en litt eldre 5 hk suzuki motor. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Pen eller stygg?? Det kommer vel an på øyet som ser! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Båt ? Jo det ser ut som at det flyter. det er min mening. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Ingar Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Om ikke annet var det svært originalt. Kan det være en kunstner som står bak? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Ingen tvil, dette er God Norsk Kunst; helt sikkert med statsstøtte. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
EiSvIn Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Nesten litt flaut å si det, men jeg syntes den var utrolig kul. Hvorvidt den kan defineres som en "båt" kan kanskje diskuteres, mer flytende campingvogn kanskje. Men designmessig utrolig fascinerende, de som har laget den kunne dog ha spandert litt maling på skroget. Tenk denne farkosten trukket av en passe stor drage.. Det hadde vært litt av et syn. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 for meg ser det ut som om den har rømt fra Dyrehagen. Noen som har ringt deres tipstelefon for savnede dyr? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Ikke stygg i allefall... Derimot er denne flytende gjennstanden meget spesiell, hadde vært morro å sett noen flere bilder av farkosten.... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
OT-flyktning Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Og smart gjenbruk av kassert utstyr: istedenfor gamle bildekk som fendere så har han 1/3 bildekk. Ser nesten unt som fendere og 66.6% material- og vektbesparelse. Men en rettere vannlinje kunne jeg ha tenkt meg Sitér dette innlegget Link to post
oddkt Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Med stålcorden utåt får man ligga själv i uthamnarna Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Ikke pent, men... øhhh- kreativt var vel ordet. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Blue_Dragon Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Litt maling hadde nok gjort seg. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Eller en drill :-) Fyyy, den var stygg Joda310 ! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
NilsPils Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Kuuult overbygg! Stygt skrog, men artig helhet. Tydelig lavt budsjett her. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
bliss X Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Lurer litt på hva slags smaker dere har Den katamaranen er den styggeste farkosten jeg noengang har sett Utrolig hva folk kan finne på å bruke fritiden sin på å lage. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Ikke pent, men... øhhh- kreativt var vel ordet.Eller skal vi si sjelden? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Jeg synes dette var originalt og kreativt, skulle noen komme i snakk med opphavsmann/kvinnen så spør om de kan fortelle litt om prosjektet her på BP. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Den katamaranen er den styggeste farkosten jeg noengang har sett Det styggeste jeg ser er når noen ombygger eksisterende båter med bind for øynene. Det er det desverre mange av. Denne står for seg selv og er bygget opp fra grunnen av. sJeg synes den er både spennende og orginal. Men jeg sa ikke dermed at jeg synes den er vakker . Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Det styggeste jeg ser er når noen ombygger eksisterende båter med bind for øynene.......Mener du noe slikt som denne reketråleren .......??? Fra Finn.no: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=24&tot=227 Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
dieseldyret Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Ikke helt "A4"men den er da morsom. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Ser lissom på en måte litt feil ut? Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Den farkosten i avataren til dieseldyret var jo snerten!!! Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 (redigert) Jeg var på trening med HV's innsatsstyrke i helgen, og så denne farkosten når jeg var nede og hentet noe utstyr i Gleodden. (Marvika) Det er visst et kunstprosjekt av noe slag. Det som forundret meg noe, var at det stod "Husk at du skal dø" på den ene pontongen... Det stod også endel annet rart rundt omkring på "båten." Det virket som om noen har vært på en ganske heftig syre-trip når de har laget denne.... Redigert 30.August.2006 av Boywonder (see edit history) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Javi Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Moring med styrehus? Sitér dette innlegget Link to post
Jaliza Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Moring med Flybridge!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.