M/B Shanty Startet 29.August.2006 Link til dette innlegget Startet 29.August.2006 Hei! Skal demontere og montere min gass /gear kontrollboks. Greit at det er seint på kvelden og ikke alt sviver oppi hodet, men hvordan får jeg demontert og montert denne kontrollboksen?? Beklager kvaliteten! Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
saga Svart 29.August.2006 Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Det hvite og sorte plastikklokket holdes fast av noen plastikkhaker på innsiden av dekselet. Riv eller lirk litt på lokket rundt kantene så kommer det sikkert av. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 29.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 får av den sorte med volvomerket, henger den hvie delen på nogenlunde samme måten? Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Windy37GM Svart 30.August.2006 Link til dette innlegget Svart 30.August.2006 Gass håndtaket sitter med en umbrakoskrue under. Resten av boksen er med klips.. Boksen er så igjen festet med 4 skruer i underlaget. Joda310 med en far som hadde sånt utstyr før :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.