Gunga Din Startet 2.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2003 Läs mer her http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=139918 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Barsk IV Svart 2.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2003 Han er nok mindre kjent i Norge. Vet du hvem Peder Lunde er?? Eller Karl Thorvaldsen?? (kjente Norske seilere) Trodde seilere var ordentlige folk jeg? mvh Barsk 1 Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Oktober.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2003 Til Barsk1 Joda, kjenner allt til några norske seglare................. men tenkte detta kunde vara av litt 'allmännintresse' efter som Den her killen är en av några få nordbor som har lett en utmaning i Americas Cup, o han dessutom hade ett par norske besättningsmän med ombord! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Barsk IV Svart 3.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2003 Jada skjønner det. Men dessverre ser det ut som det bare interesserte deg og meg. Jeg synes baatplassen er kjempebra, jeg har lært masse om motor og strøm. Hvis jeg skulle ønske noe litt annerledes så måtte det være mer interesse rundt seiling. Mange av de diskusjoner som blir forsøkt dratt igang om teamaet dør dessverre litt tidlig ut. Ellers alt bra mvh Barsk 1 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.