Jon-Kåre Startet 1.September.2006 Link til dette innlegget Startet 1.September.2006 (redigert) http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=3&tot=5 Den som hadde hatt penger nå. Denne tror jeg ville hvert mitt iblinken for meg selv om fruen synes det er mye treverk som skal behandles. Noen her som vet noe om den? Redigert 1.September.2006 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Blue_Dragon Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Flott båt. Litt liten kanskje. Denne er et godt alternativ mener jeg. Tenk hvor mange som sitter og venter på a Norsk Tipping skal ringe... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra Denne har jeg lyst på så da satser jeg på lottoen til helga til Noen her som vet noe om denne Dolvik 26? For mer informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 1.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Tenk hvor mange som sitter og venter på a Norsk Tipping skal ringe...Ja det er nok mange av oss som venter på telefon fra dem men det er jo heldigvis lov å drømme. For noen kan den være liten men tror den hadde passet meg perfekt og båt med akterkabin skal jeg absolutt uikke ha meg. Allikevell er det jo enda bare drømmer Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
tuffff Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Ja, det er en flott båt, jonkare. Lurer på om ikke det var den Dolvik hadde på Trebåtfestivalen i Risør for en del år siden. Eller om den bare var maken. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 1.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Ifølge annonsen ble den kåret til åretsbåt i risør i 1990 så det er nok den Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Tine IV Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Flott båt er vel nesten ikke fornavnet , det er kvalitet fra minste lille flis der .Se på NRK web tv Autofil ,der finner dere repotarsje fra Dolvik . Dem har laget mange flotte båter , det er lov å drømme....... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Troll 20 Svart 1.September.2006 Link til dette innlegget Svart 1.September.2006 Kanon båt dette ja. Hadde pengene vært i banken hadde båten fort blitt min Du finner uansett lit meir på hjemmesiden til Dolvik. Lager rimelig greie båter spør du meg, men prisen er litt for stiv for meg... Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Jon-Kåre Svart 2.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Jo mere jeg tenker på det jo sikrere blir jeg på at denne båten har hvert omtalt i båtmagasinet eller Praktisk (Småbåt) båtliv. Finnes det noen her på forumet som kan huske noe eller må jeg starte å rote ut alt jeg har av båtblader??? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Baywatch Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Jo, jeg har lest om den i et av bladene. Tror det var BM. Artikkelen var i forbindelse med trebåtfestivalen i Risør, der Dolvik'en ble kåret til Årets Båt. Jeg har også sett denne båten "live" her i mitt nærmiljø. Flotte linjer! Mener at blåfargen på skroget er nyere enn båten. Sitér dette innlegget Link to post
870 Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 (redigert) Det er sikker veldig få som har erfaringer med denne båten da det bare er laget en av den, jeg så båten da den var ny og det var litt av et syn, utrolig flott båt, etter det jeg har hørt er det ikke mer arbeid med denne type båt en en glassfiberbåt, den er såkalt kaldbakt i epoxy. Redigert 2.September.2006 av 870 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 etter det jeg har hørt er det ikke mer arbeid med denne type båt en en glassfiberbåt, den er såkalt kaldbakt i epoxy.Stemmer det. Har en kaldbakt båt selv. Den er ikke bygget av Dolvik, men her Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 4.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2006 ja da var helgen over og lommeboka like tynn som før Så blir det å fortsette med drømmene Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.