Jump to content

Noen her som kjenner Dolvik 26?

Jon-Kåre

Recommended Posts

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=3&tot=5

Den som hadde hatt penger nå. Denne tror jeg ville hvert mitt iblinken for meg selv om fruen synes det er mye treverk som skal behandles.

Noen her som vet noe om den?

Redigert av Andreas (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Tenk hvor mange som sitter og venter på a Norsk Tipping skal ringe...

Ja det er nok mange av oss som venter på telefon fra dem men det er jo heldigvis lov å drømme. For noen kan den være liten men tror den hadde passet meg perfekt og båt med akterkabin skal jeg absolutt uikke ha meg. Allikevell er det jo enda bare drømmer

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Ifølge annonsen ble den kåret til åretsbåt i risør i 1990 så det er nok den

Flott båt er vel nesten ikke fornavnet , det er kvalitet fra minste lille flis der .Se på NRK web tv Autofil ,der finner dere repotarsje fra Dolvik . Dem har laget mange flotte båter , det er lov å drømme.......

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Jo mere jeg tenker på det jo sikrere blir jeg på at denne båten har hvert omtalt i båtmagasinet eller Praktisk (Småbåt) båtliv. Finnes det noen her på forumet som kan huske noe eller må jeg starte å rote ut alt jeg har av båtblader???

Jo, jeg har lest om den i et av bladene. Tror det var BM. Artikkelen var i forbindelse med trebåtfestivalen i Risør, der Dolvik'en ble kåret til Årets Båt. Jeg har også sett denne båten "live" her i mitt nærmiljø. Flotte linjer! Mener at blåfargen på skroget er nyere enn båten.

ja da var helgen over og lommeboka like tynn som før :lol: Så blir det å fortsette med drømmene

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...