Sjøtunga Svart 14.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2013 Jeg har disse one touch håndtakene og er godt fornøyd. De er lette, går fint å bruke begge henda ved behov samt at man fjerner de med en hånd. Jeg er også veldig fornøyd med dette. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Herman Svart 15.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2013 Lengden på vinsjhåndtaket er avhengig av både tilgjengelig plass og lengden på armene. Husk at ikke alle har like lange armer som deg... Jeg kjøpte disse etter ønske fra kona og er veldig fornøyd selv også. Aluminum Low-Profile SpeedGrip Lock-In Winch Handle — 203 mm Uten selvhalende vinsjer er tohåndshåndtak ikke så viktig for oss, men det er mulig med en hånd på kula og en nede på "halsen" hvis vi har ekstra mannskap til å dra i skjøtet/fallet. De er korte/lave nok til å passe under sprayhood, og ikke lenger enn at alle kan bruke de. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.