Jump to content

Mascot/Sleipner landstrømslader - advarsel

Lotus

Recommended Posts

Mascot/Sleipner sin 20A Compact II landstrømslader har en  høyere feilrate enn man burde forvente. Det kan se ut som om en del av enhetene som har vært i aktiv bruk har feilet siden den kom på markedet for snaut halvannet år siden.  Det innebæret et denne type lader kanskje ikke er et ideelt valg, selv om Sleipner/Mascot generelt har gode produkter.

Så trenger du en 20A landstrømslader, så ikke kjøp denne. 10A modellen har etter det jeg hører ikke hatt de samme problemene.

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe en Mobitronics 25A lader til omtrent samme prisen, men valgte Mascot/Sleipner fordi det var norskt og hadde et godt rykte.

Uansett ser de ut til å ordne greit opp med reparasjonene. Er problemet en svakhet i en bestemt komponent, borger det KANSKJE for et langt liv når denne komponenten er skiftet ut. Er det selve designet som er problemet, er ikke fremtiden like rosenrød.

Reklamasjonsfristen er uansett 5 år på slike produkter.

Lotus

Jeg har rettet litt i innlegget mitt. At min har feilet og at jeg vet om en del andre som har feilet, behøver det ikke bety at dette generelt er et dårlig produkt. Jeg får heller krysse fingerene å håpe at laderen nå holder i mange år.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...