SF Startet 2.September.2006 Link til dette innlegget Startet 2.September.2006 Noen som her peiling på om det er noen som selger komplette kitt for ombygging av Mercruicer 5,7liter som har gått i ferskvann til ferskvannskjøling til bruk i sjøvann. Evt vet hva noe sånt koster. Tenker da på varmeveksler med adapter evt nytt termostathus slanger m.m. Er det noe annet som må byttes? Vannpume el.? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
GOE Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Her en en adresse i Sverige som sannsynligvis har det du søker, her er det også beskrevet med bilder hvordan jobben utføres. Priser står oppgitt i svenske kr. Har selv ingen erfaring med dette firmaet. John`s båtmotor Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Ben Sin Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Det får du kjøpt både originalt og uoriginalt. På min sitter det et system som heter ORCA MARINE. Har ikke funnet leverandøren på nett, men jeg har ikke prøvd mye heller da. Ser veldig greit ut å ettermontere. Hvis du ringer Ravns Garage (god service) er jeg helt sikker på at de kan skaffe deg ferskvannskjøling. Har ikke peiling på hva det koster. Sitér dette innlegget Link to post
mao Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Uoriginalt koster det ca 10.000. Originalt mellom 15 og 20.000 avhengig om du må ha ekstra S/V pumpe eller ikke. Pumpa på alpha G1 er for liten så du bør ha en ekstra på motoren som suger fra eget S/V inntak. Bravo modellene har en grei pumpe på motor så der er det noe enklere. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 har liggende som du kan få kjøpt Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Følg meg på www.finn.no og www.blocket.se. Har sett flere tilfeller med nye orginale sett til rundt 6000,- Men pass på, det finnes litt forskjellige type av de, så sørg for at de passer til din motor. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Kjøpte av denne karen i sverige sist sommer. http://www.usaonline.se/sotvattensystem~40.php Bra service og rask levering. Som ny kunde krever han betaling før han sender varen, men det var ikke noe problem. Fikk varene 4 dager etter innbetalingen. Lykke til Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.