Bitteliten Startet 2.September.2006 Link til dette innlegget Startet 2.September.2006 Jeg satt og googlet litt nå og fant et nyhetsbrev fra Princess som beskriver alle deres 2007 nyheter. Bla bilde av nye V45. Tror nok vi hadde overlevd i en slik en også med 2xD6 350 Sitér dette innlegget Link to post
stsoleil Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Nydelige båter MEN:::: Scand Atlantic 32 ble plutselig til 3500 over natten (baugnebb og badeplattform ble tatt med i LOA) Lå for et par år siden ved siden av en såkalt "40-foter" og hans uttalelse var ganske kjekk: " Det er første gang jeg ser en 36-foter som er større enn en 40-foter....." Det fikk meg til å måle min båt's egentlige lengde (etter hvordan man idag måler) og resultatet var 39.5 fot..... (uten davider) Er klar over at i gamledager hadde man "svigermorsete" bak, men tror nok ikke hun ville være fornøyd med en gjesteseng på badeplattformen..... See.... ??? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Joda, det er mange båter som fort vokser over natta. Hva er relevansen mellom det og nyhetene fra Princess? Deres P44 har feks LOA over 44 fot Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Hehe nabobåten er 330 Skilsø ,uten badeplatt og baugspyd så er den ikke en cm lenger enn min 28 Sandvik . Må le litt da vi snakka sammen, han må jo betale endel flere tusen for båtplassen og rundtom i gjestehavner .Sa han burde fjerne 330 skiltet , så sparer du mye pæng ;) Men tilbake til P45 , er det mere og mere båter som kommer nå uten pjolterterasse , eller er det bare noe jeg syns ? Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
båtmekanikeren Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Hei salget har tatt helt av på båter uten (pjoltertarasse)som noen kaller det.v-45 er utsolgt for levering i 2007 første leverings klare nå er 2008.det er for de v-båtene(åpne båter)er helt topp du kan ligge i 30 knop og sitte uten t.skjorte og ikke fryse.det kan du ikke på flybridge båter.Og skulle det bli regn er det bare å trykke på en knapp og taket lukker seg. Hilsen Thomas. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Thomas, har dere priser og brosjyre på V45? på princessyachts.com ligger det ingen info om den. Leste i Finansavisen i dag at Norks Båtsenter og Windy selger som aldri før. Princess er utsolgt for V42 allerede Viser dere den oppgraderte V42 på messa på Kadettangen? Det kan bli spennende å se. Lurer på om det er bilder av den nye som ligger på weben til Princess Sitér dette innlegget Link to post
Cormate27 Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Bitteliten har fått 3-fots syke allerede.. Det tok bare en halv sesong Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Jeg har aldri hatt 3 fots syken jeg. Bare så det er helt klart. Og jeg har ikke den nå heller Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Bitteliten er diagnostisert med et sjeldent tilfelle av den fryktelige syv-fots syken Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 2.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Og akkurat nå er den helt i dvale - faktisk nesten kurert . Og det er derfor jeg - som mange andre med meg - tar D5L utelukkende fordi vi synes det er utrolig morro å pugge fyrkarakterer og lære mer om motorer som gikk ut av produksjon for 15 år siden Om mot formodning politikerne våre skulle bli forstandige så er det nok en 7-9 fots båt som står øverst på ønskelista vår. Gjerne med en 200 hk Yamaha 4 takts MCmotor koblet til et vannjetagregat Sitér dette innlegget Link to post
båtmekanikeren Svart 2.September.2006 Link til dette innlegget Svart 2.September.2006 Hei bitteliten.v-42 med face lift kommer ikke på messen.første til norge kommer med februar konvoien.har alle opplysningene på de nevnte båtene og kan maile deg med priser og tegninger. Hilsen Thomas. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Hehe nabobåten er 330 Skilsø ,uten badeplatt og baugspyd så er den ikke en cm lenger enn min 28 Sandvik. Må le litt da vi snakka sammen, han må jo betale endel flere tusen for båtplassen og rundtom i gjestehavner.Er ikke så sikker på det, om han ikke har tenkt å skru av stæsjet hver gang han legger til. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 .det er for de v-båtene(åpne båter)er helt topp du kan ligge i 30 knop og sitte uten t.skjorte og ikke fryse.det kan du ikke på flybridge båter.Og skulle det bli regn er det bare å trykke på en knapp og taket lukker seg. Hilsen Thomas. Det gjelder vel stort sett nordiske flybridge båter(+noen andre) der man sitter med hele overkroppen over vindskjermen. Har selv amerikansk flybridgebåt og der sitter man i le bak vindskjermen Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
båtmekanikeren Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Amerekansk eller ikke kjører du i 30 knop blåser det oppe på flybridgen.har feriert med en searay 500 sedan bridge i en sesong nå og det var ikke forskjell på europeiske eller amerekansk. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 4.September.2006 Link til dette innlegget Svart 4.September.2006 Princess V45 ser meget spennedne ut. 2x D6-350 er jo ideelt. Ser frem til tester av denne. Sitér dette innlegget Link to post
hos Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Var på hytta i helgen, og i tillegg til BM som kom rett før vi dro, kjøpte jeg for en gangs skyld Finansavisen med et spennende bilag, der de bl.a. testet/prøvekjørte Princess 53. Den så meget lekker ut Med tre skikkelige lugarer og flere salonger burde den ha plass nok, så kanskje det er bedre å gå direkte på den enn å ta et "mellomspill" med 45-foteren ? Sitér dette innlegget Hilsen hos Link to post
Teerex Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Princess V45 ser meget spennedne ut. 2x D6-350 er jo ideelt. Men er det ikke IPS 400 som er tingen her da ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Frøken Fryd Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Det gjelder vel stort sett nordiske flybridge båter(+noen andre) der man sitter med hele overkroppen over vindskjermen. Har selv amerikansk flybridgebåt og der sitter man i le bak vindskjermen Da måtte jeg scrolle opp og trykke av siteringsknappen igjen kjører du i 30 knop blåser det oppe på flybridgen Jeg må reise meg for å få vind i håret, og det gjør jeg titt og ofte Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 ... men da tar du vel av stråhatten? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 (redigert) ... men da tar du vel av stråhatten? Skal ikke skryte på meg mer enn nødvendig (var en som ville kjøpe den for 500,- i helgen men den tilhører båten og båten er ikke tilsalgs) Redigert 6.September.2006 av Bayliner 3258 1996 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.