Allan E Startet 2.September.2006 Del på Facebook Startet 2.September.2006 I dag seilte jeg regatta i god vind, men ved en jibb forsvant endestykke og låsestykke til løygangen min. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt deler til denne profilen. Legg merke til måka som jeg antar er logo for fabrikatet. Er dette merket mulig å få kjøpt ennå? Å bytte skinna medfører relativt mye arbeid da det er svært vanskelig å komme til mutterne under skinna. . Er det noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 2.September.2006 Del på Facebook Svart 2.September.2006 Er det ikke disse som har agenturet på båttypen og som burde kune hjelpe deg? Norway Stavanger Seil Jåttåvågveien 7 4020 Stavanger Atle Brokjøb Tel: + (47)977 39 560 Fax: +(47) 510 10 541 post@stavanger-seil.no Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Allan E Svart 2.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2006 Båten min har en god del år på baken, men tror du at denne profilen fortsatt benyttes? Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 2.September.2006 Del på Facebook Svart 2.September.2006 (redigert) Etterson båten din er fransk og Wauquies i dag benytter en del deler fra Goïot, tipper jeg at det er en Goïot-løygang du har på båten din. De har også en måke i logoen sin. Sjekk: http://www.goiot.com/ En mail til Wauquies og/eller Goïot vil kanskje deg svar på om deler som passer, finnes på ett eller annet lager. Swang i Oslo hjalp meg å skaffe noen deler fra Goïot, som forøvrig er en del av Navimo-gruppen som også eier Plastimo. Redigert 2.September.2006 av ulysses (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.September.2006 Del på Facebook Svart 2.September.2006 Håper dette løser seg Gladiator. Det må ha vært litt av en jibb dere hadde der. Gikk alt annet bra?Må du ikke ha av skinna for å få tredd på vogna igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2006 Vi seilte på platt lens med spridde seil, stopperne på løygangen stod helt i borde med kun plaststopperen for å ta imot Så nå lærte jeg noe nytt. Så nå blir det å parkere stopperne låst i et hull. Vogna går greit å tre inn igjen fra enden. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.September.2006 Del på Facebook Svart 2.September.2006 stopperne på løygangen stod helt i borde med kun plaststopperen for å ta imot :.Kan tenke meg den fikk god fart ja. Godt ingen ble truffet av prosjektilene. Jeg har sett noen bøyde beslag på ulike løyganger - så du er ikke førstamann som glemmer å sikre vogna Sitér dette innlegget Link to post
Mergulhito Svart 4.September.2006 Del på Facebook Svart 4.September.2006 Ulysses har rett, du har en Goïot løygang og skjøtevogn, og endestykket og låsestykket ditt er fortsatt i produksjon, låsestykket har artikkelnummer 102718, og endestykket, som kommer i par, har artikkelnummer 102719. Ser du er fra Porsgrunn, Gladiator, ta kontakt med Finn på Tolema, og ba ham ringe Ola på Termomarin (vi importerer Plastimo, og det er riktig at Navimo eier begge deler Ulysses), så skal jeg skaffe deg skinnedelene gjennom Tolema. Det er som regel 4-6 ukers leveringstid på Goïot-deler. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2006 Hjertlig takk!!! Kjempefint!! Dette ble ordnet raskere her på båtplassen enn de tre andre plassene som jeg har spurt for ingen av disse har kommet med svar. Jo forresten den ene, men han sa at denne profilen hadde gått ut. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.September.2006 Del på Facebook Svart 4.September.2006 Det kan lett hende at det blir litt vanskeligere en som så. Jeg trengte noen få vitale deler til rekkesystemet mitt (Plastimo) og omkvedet hos forhandlerene var at så små kvanta bestilte de ikke inn. Jeg måtte vente til de skulle bestille noe mer. Hos importør var svaret at de ikke solgte til private. Fikk de fra Sverige på tre dager. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 4.September.2006 Del på Facebook Svart 4.September.2006 4-6 ukers leveringstid snakkes det om.. da er det nesten julaften og båten under burkan før dette er i boks... Vi får teste Bavarian i en onsdagsregatta da.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Allan E Svart 4.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2006 Jeg har fortsatt 1 stopper så da får vi binde vogna fast til denne så ordner det seg. Til onsdag er siste for jeg tar ferie uka deretter. Men hvis du vil prøve Bavarian så har du mulighet 2 ganger i år. Bare si ifra så er jeg med deg isteden. Jeg fikk intrykk av at "Mergulhito" ordner dette så jeg tar det med ro nå. Bare det er iorden til neste sesong så er det bra, men jeg håper jo på et par-tre fine seilturer til i år. Sitér dette innlegget Link to post
Mergulhito Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Finn ringte nettopp, delene er bestilt fra Frankrike, men det tar nok dessverre 4-6 uker, før de kommer. De lå i hvert fall på lager hos Goïot! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 12.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2006 Delene har kommet, tusen takk for at det er folk fra leverandørene som også følger med her. De nye endestopprene var finere i design og mer solide enn de gamle. Uten baatplassen hadde jeg hørt på butikkene og hadde en himla jobb vært påbegynt. Mye jobb og penger spart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.