Superkul Startet 2.September.2006 Link til dette innlegget Startet 2.September.2006 HJELP !!!!!! trenger bilder og annet stoff til nettsiden Sandvik boat club Har du en Sandvik så titt på siden og meld deg inn - GRATIS Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 3.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Er det virkelig så få bilder og matriell til sandvikbåter???? Har prøvd alt og søkt overalt men det er veldig lite å finne! Enda det er så mange sandviker der ute!! Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
o.b.lix Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Du må da ikke være så utålmodig! God ide forresten! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Skal se om jeg kan sende deg biler av den flotte Sandviken min . Ligger jo endel Sandviker på Finn.no med masse bilder , kan jo bare maile eller ringe selger å høre om du kan bruke bildene som dem har lagt ut .Der ligger det jo 25 -26 - 28 og 945 . Kan jo være verdt et forsøk ,alle sier sikkert ikke nei om noen . PS: Send mail adr di i en IM til meg så sender jeg noen bilder en dag. Tine II Sandvik 28 m/ac og MD21A Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Superkul Svart 3.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 hehe har prøvd et par ganger før og få sanket bilder og medlemmer men det løsner vel Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.