tom-ass Startet 3.September.2006 Link til dette innlegget Startet 3.September.2006 Hei. Studerer kart i regnværet i dag, og lurer da på hvor er det trygt å gå ved Rakkebåene. Har ikke vært der før. DVS jeg gikk utaskjærs der i sommer, men nå skal vi innom Stavern, og videre mot Nevlunghavn og undrer på den beste ruta. Den blå streken er der jeg vurderer å gå, inntil jeg får noen innvendinger fra dere. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Gerhard Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Det er snart ikke noe vi ikke har diskutert før... Se her Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 De lokale har et løp på innsida, og det har vært snakk om å merke dette. Jeg ville gjort samme vurdering som deg. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 (redigert) Hej tom-ass vi diskuterade Rakke o alternativ för ett par år sedan her er den tråden, der finns en inre led med kart. men nu har vi blivit så mange fler her på BP så kansje noen har andre tips..... ed. Gerhard hann före....men jag låter dette stå kvar Redigert 3.September.2006 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.