Jump to content

Folk går amok pga mangel på båtplasser

SRA

Recommended Posts

Mannen kan jo ikke være "helt god", men var det slik at mannen hadde kjøpt ny båt som ikke var større enn at den fikk plass i hans gamle båtplass ? isåfall, snakker vi her om misunnelige, lite smidige "prinsippryttere" i båtforeningen ? Det unnskylder selvfølgelig ikke mannens reaksjon, men jeg kan forstå hans frustrasjon...

TMS

Som nevnt over er det vanskelig å tyde om han ble nektet å bruke sin egen plass til en annen båt eller om han forlangte å få en større plass pronto!

Hvis han ble så galen av å ikke få større plass pronto er han jo litt på tur...... da er bøter osv velfortjent! Men hadde noen nektet meg å parkere en nyere båt evnt større i "min" bås hadde jeg bare fliret og LAGT TIL kansje med en komentar som: saksøk meg :smiley::crazy: , selvsagt med mindre jeg ikke sprengte plassen og var til hinder for andre osv!

Meg bekjent er det vel ingen som bryr seg om hvilken båt som står der.....

Men høres kansje ut som han hadde brukt mere på båt en budsjettet hans tillot og i utgangspunktet var både hissig og utilregnelig! Ellers har jeg ventet nå i 3 -4 sesonger på båtplass der jeg ønsker! (har fått leid meg annet sted så lenge) Finnes alltid en plass et sted om ikke på drømmestedet "pronto" :cheers::cool:

Redigert av jab (see edit history)

Leier du båtplass, så ikke kjøp ny båt !

Vel, det er ikke verre enn å sjekke med havnesjef, marinaeier eller båtforening før man kjøper ny båt. :wink: Noen ganger er det ikke noe problem, andre ganger viser det seg at nybåten er for tung for bryggeanlegget, for lang for tilgjengelige utriggere eller rett og slett for bred. Er det ikke plass der og da så kan det jo være greit å stå lengst mulig på venteliste for å bytte plass. :smiley:

Men jab, da.. Man parkerer da ikke en båt, det er det kun Prinsessefolket som gjør.

Skrur du på håndbrekket også?

hihi brekksladd på tvers...... beklager feil ordlyd, legger til - fortøyer eller hva det måtte behage! :lol: Ja kansje de ble kvitt en luring , jeg ville ikke hatt en sånn på brygga mi !!! "skrur på hånbrekket??? hva slags bil har du?? jeg "drar" på brekket :lol::lol::cheers::cool:

Redigert av jab (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...