Jump to content

hva er beste Europeiske båtshow?

Bitteliten

Recommended Posts

Jeg var i Southamton i fjor og kikket, dette er en formiadabel utstilling. De andre kan jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke har vært der.

Noe av det som jeg synes var dumt i Southampton var at størrelsen var så enorm, skulle man ha litt tid til kikke så trenger man mang dager.... det fat jeg kjapt ut.... kikket på det jeg hadde plukket på forhånd og gikk deretter på en pub på messområdet og drømte meg bort...

Skal en på store messer så bør en sette minimum 2-3 dager skal en rekker over det meste

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Det kommer også an på hva man ønsker å se på, hovedsakelig.

Mht. utstyr ville jeg også velge Boot/Düsseldorf.

Men som ble sagt tidligere, tar deg god tid.

Jeg har ofte vært der og kjenner det fleste allerede, slik at jeg ikke ser "på alt" lengre.

Men likevel tar det ca. 8 timer for meg selv når jeg har forberedt meg med "timing" og planlegging.

Ellers kan MEETS/Amsterdam/Nederlande anbefales.

Der finnes "alt" av tilbehør, også dette som ikke kan ses i standardbutikker etterhvert.

Men MEETS er egentlig en ren utstilling for forhandlere, går bare fire dager mitt i uken og er bare åpent i en dag for ikke-forhandlere.

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

:cheers:

Helt enig, men er det båt i seg selv er vel kanskje London verdt en tur!

Helt sikkert.

Düsseldorf tilbyr også ganske mye, spesiellt mellomstore og små båter, men i London finnes det tydelig mer store i tillegg.

Jørg

=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Jeg liker Hamburg, der er blanding av alt,

Båter nede i havnen og på messeområde, ( og de har godt øl)

:cheers:

Boot er for stor.

Ja, Hamburg er en fin programm som kan god sjekkes i en dag.

Om morgenen inne og på ettermiddagen ute.

Det finnes også en busshutle til havn (inkl. prisen).

Tar man seg to dager (helg) så kan man god trives i byen og området også.

...og man kan betale dette alt, fordi i Hamburg finnes det fremdeles normale priser.

Jørg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...