Beining Startet 3.September.2006 Link til dette innlegget Startet 3.September.2006 Hei, Motoren min gikk helt til h****** i dag. Så jeg søker en bok/(helst) en webside der jeg ser motoren i deler. Så jeg ser hvordan den ser ut, og hva som jeg må skru opp. Beining Sitér dette innlegget Fred ut båtvenner! Skipper skuteløs Link to post
rago63 Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Huffda, du er nå jammen uheldig med motorene dine...... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Beining Svart 3.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Ja, er kjedlige greier. Skal jeg ha meg noe nytt nå som går på bensin så skal det være nytt. Sitér dette innlegget Fred ut båtvenner! Skipper skuteløs Link to post
Droll Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 en webside der jeg ser motoren i deler. Så jeg ser hvordan den ser ut, og hva som jeg må skru opp. Beining Det er da enkelt å svare på, se her . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Beining Svart 3.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Den siden skjønnte jeg ikke helt desverre. Sitér dette innlegget Fred ut båtvenner! Skipper skuteløs Link to post
Sofaseileren Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Har selv denne. Ikke helt hva du spør etter, forstår jeg der riktig ønsker du deg en med mye foto av din motor, denne spenner fra kremvisperne til 60 hesterne. Imidlertid var dette det beste jeg kom over til min 25 hk evinrude, og kan absolutt brukes, selv om layout er noe primitiv. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Den siden skjønnte jeg ikke helt desverre. Om du går videre inn på den siden så vil du kunne søke opp ulike Evinrude og Johnson motorer og få ut tegninger og delenummerlister på dem. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Jeg prøvde også denne, men forsto rett og slett ikke brukergrensesnittet . Kan du komme med noen hint? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 3.September.2006 Link til dette innlegget Svart 3.September.2006 Klikk på "view parts catalogs" , trenger ikke skrive inn noen mail addresse . Du komme nå til en ny side, velg merke på "Produkts", klikk på "Go", så velger du år, så størrelse, så model . Nå har du kommet til motorens oppdeling, velg den delen du vi se . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.