Baatmannen Startet 3.September.2006 Del på Facebook Startet 3.September.2006 Hei! Noen som vet om noen som tilbyr innendørs båtlagring (i Nedre Romerike) for en billig penge i vinter? Helst med strøm slik at man kan få arbeidet litt på båten. Mener å huske at jeg så et par oppslag her i området (Skedsmokorset) om noen som kunne tilby innendørs lagring i en låve. Mvh Baatmannen Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 3.September.2006 Del på Facebook Svart 3.September.2006 Tror ikke du skal belage deg på å få gjort noe mens båten er til innendørs opplag. For det første stables båtene så tett som overhodet mulig. For det andre vil man støve/grise ned omkringliggende båter om man begynner med sliping eller spraying. Sist men ikke minst kommer brannfaren, den er jo mildest talt en vikig faktor når båtene står så tett. Om du vil lagre båten innendørs og jobbe med den, tror jeg du har en bede sak om du finner en eller annen lokal bonde med litt ekstra plass på en låve eller likn.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Baatmannen Svart 4.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2006 Heisann! Takker for godt tips. Tror jeg da heller legger båten i hagen. Er nok et bedre alternativ dette selv om hagen ikke er så altfor står. Mvh Baatmannen Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 4.September.2006 Del på Facebook Svart 4.September.2006 Jepp satser å hagebåtlagring jeg også. Det funker fint med en liten varmoven inni båten om en skal jobbe med den. mitt problem er at han som løfter og kjører båten min ikke var så lysten på å kjøre opp en større / tyngre båt. Og jeg kikker på en større båt.. :nono: Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Syvert Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Heisan Baatmannen Jeg har båten min på kaldtlager hos Horten Marine Senter og er veldig fornøyd med det. Det er bare litt over 1 times kjøring fra Oslo og det er ingen problemer med å jobbe med båten når den ligger i hallen. Dessuten yter Horten Marine Senter ypperlig service for en rimelig betaling på jobber som krever proffer. Du kan sende meg en IM hvis du vil ha mer informasjon. Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Larspo Svart 5.September.2006 Del på Facebook Svart 5.September.2006 Det er kanskje flere som meg, folk som ikke har fått ut fingere enda til å registrere seg på vennetjenesten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.