KG Startet 4.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2003 Hei! Jeg har kjøpt ny båt! Båten er en Scand 25 Classic AV fra 1984 som jeg er veldig fornøyd med! Båten har en diesel varmer fra Wallas som har sittet i båten siden den var ny. Varmeren har så vidt jeg vet alldri hatt noen form for service, men den fungerer helt fint. Den har en bryter med termostat som er plassert inne i hytta. Det er bare og stille inn termostaten og slå på strømmen så virker det (les; blir det varmt). Det jeg lurer på er om den bør ha en form for vedlikehold /service, eller er det bare og bruke til det ikke virker mere? Hvor trygt (brannfare osv.) er den i bruk? Jeg er veldig takknemlig for gode svar!! Mvh. Nokså farsk skipper...;o) Sitér dette innlegget Link to post
Ingvar J., Redningsselskapet Svart 4.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2003 Hei! Da er det absolutt på sin plass med service! Ta kontakt med Wallas Norge på Ski. Hilsen Ingvar Sitér dette innlegget Ingvar Johnsen, Redningsselskapet. Link to post
Brumle Svart 4.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2003 Har samme varmer i vår båt, hadde denne på servise nå i vinter og varme effekten ble mye bedre etterpå, så dette anbefales. Ikke kostet det så mye heller. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 4.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2003 Vil jo først si at det er deilig med ting som virker og virker.. Hadde det sammen med en artic. Brannfarlig er det vel ikke hvis ikke dieselslangene er morkne ( ikke sååååå veldig da heller) men en overhalling er vel kjekt så den vil vare enda lengre. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.