MAHS Startet 5.September.2006 Link til dette innlegget Startet 5.September.2006 Maritim AS har en rimelig septikpumpe med kvern (995,-) som jeg lurte på om jeg skulle montere i vinter...Noen som har erfaring med denne? Blir jo litt skeptisk når jeg ser prisen, men "lathansen" i meg er jo fristet.... Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Jeg vil ikke anbefale disse 'billigpumpene' til rundt tusenlappen..... Vi hadde en tråd om det i fjor høst Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
koh Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Hei ! Det er litt delte meninger om disse kvernpumpene - snakket med fabrikken (båt), og de sa at membranpumpene var best, men om jeg skulle ha kvern, var visst jabsco best. Ser du på sidene hos malfix (www.malfix.no) ser du at han ikke vil selge kverpumper, men tilbyr to ulike membranpumper begge til 3400. På ebay har jeg sett ubrukte membranpumper gå for $130-$200$ + $40 i frakt. (Whale Gulper feks.) -koh Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 5.September.2006 Link til dette innlegget Svart 5.September.2006 Velger du kværnpumpe bør du samtigig instruere barna til ikke å svelge morellstenene....... Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Sjekk på http://www.jabscoshop.com/. De har kommet med en ny modell som du får levert på døra med UPS for £190 + mva. Jeg er strålende fornøyd. Den tåler tørrkjøring og er svært stillegående. Hilsen Petter Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Fusebox Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 (redigert) Hei. Jeg kjøpte og installerte TMC macerator pumpen som bl.a. Maritim selger. Den har fungert helt fint siden installasjonen tidligere i vår, uten noen problemer så langt. Redigert 7.September.2006 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 Velger du kværnpumpe bør du samtigig instruere barna til ikke å svelge morellstenene....... ei heller de upoppa popcornene..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.