M/B Shanty Startet 5.September.2006 Link til dette innlegget Startet 5.September.2006 Hei! hadde hatt lyst til å sprøyte / male motoren før jeg bygger motorkassen og setter inn nye plater. min motor er blå med grønn topp. hva er den riktige fargen?? er det fordeler med å bruke feks. grønn pga. ser lett olje lekasje? eller andre tips om hvilken lakk som har vært brukt med bra resultat motas gjerne. linker? Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
M/B Shanty Svart 6.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 ingen som har shinet opp båtmotoren sin og kjenner en god varmebestandig lakk? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Sabeltann Svart 6.September.2006 Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Har sjekket fargekode det er: 52730, lakk type er Motip acryl lakk. Tørker på ca 5 minutt og gjennomherdet etter ca 2t Dette er den lysegrønne perkins fargen som var orginal fra universal diesel. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 6.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2006 Tusen Takk!! Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.