Sistestyrmann Svart 29.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2008 Noen som leser "Maskinist Tidene" som er Donald Duck Sitér dette innlegget Link to post
Roald Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Hei. Hva heter dekket som er nedsunket der ”doffen” går? Hilsen Roald Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
SiA Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Hvis det ikke er høydeforskjell mot dekk lenger akterut er det vel et flushdekk, ellers lærte jeg at alle dekk mot friluft også kunne kalles værdekk Med hilsen Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Roald Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Hei SiA Det flukter ikke det er et trinn opp. Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Mariell Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Etter som jeg kan se, så har han vært frempå bakken en tur. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Roald Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Hei Mariell. Er det dekket i forkant av hytta som er bakken? Det jeg lurte på var dekket der hunden er. Hilsen Roald Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Mariell Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Hei Mariell. Er det dekket i forkant av hytta som er bakken? Hilsen Roald Det området fremst på dekket, gjerne litt opp høyd. Hva dekket på siden kalles? Har sikkert hørt det,men husker jeg det, Nei. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Gunga Din Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Hva dekket på siden kalles? Har sikkert hørt det,men husker jeg det, Nei. Skandeck... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sir Limmerick Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Ja,det er jo innenfor skansekledninga altså skansedekk Sitér dette innlegget Link to post
Roald Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Takk for svar. Hilsen Roald Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Nordvesten Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 Mye nyttig å lese her ja Sitér dette innlegget - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.